عمومی

توسعه تسلیحات منطبق بر تهديد و شناخت از دشمن

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،

به گزارش IRGC News ، سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در حاشیه فاز پایانی چهاردهمین رزمایش سپاه که از صبح امروز (سه‌شنبه) در تنگه خلیج فارس و هرمز آغاز شده است ، اظهار داشت: ما سیاست هایی برای حمایت از منافع حیاتی طرف عزیز ایران دفاعی است به این معنا که از ابتدا به هیچ کشوری حمله نخواهیم کرد ، اما ما در تاکتیک ها و عملیات کاملاً تهاجمی هستیم. “

وی با تأکید بر اینکه منطقه عملیاتی ما در سطح استراتژیک دفاعی قرار دارد اما در سطح عملیات و تاکتیکها همه ما در حمله هستیم ، اظهار داشت: آنچه امروز در این رزمایش در سطح نیروی هوایی و نیروی دریایی نشان داده شد همه توهین آمیز بود. “

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در سطح عملیات و تاکتیک های تهاجمی و ابتکار عمل قرار داریم ، اظهار داشت: آنها اگر بخواهند به منافع ما حمله کنند ، با ترکیبی از عملیات حمله موشکی و جنگ شناور ، به یگان های شناور دشمن حمله می کنند. دریا در این رزمایش همراه با ترخیص ماین تهاجمی توسط کشتی های حمله کننده نشان داده شد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه ما از تاکتیک های تهاجمی به سمت استراتژی دفاعی در حرکت هستیم گفت: “ما این تمرینات را برای آموزش سطح رزم در عملیات مشترک بین بسیاری از نیروهای سپاه انجام می دهیم و محافظت معتبر از منافع حیاتی مردم ایران انجام می دهیم.”

وی افزود: ترکیبی از مهارت ها و تکنیک های مناسب و تکنیک درست استفاده از تجهیزات ، تاکتیک های مبتکرانه مبتنی بر خلاقیت و نوآوری در عمل ، جو تمرینات ما را تشکیل می دهد تا در شرایط واقعی با ابهام مواجه نشویم.

در پایان رزمایش سپاه ، فرمانده سپاه تمرینات سپاه را گسترده ، نزدیک به واقعیت و براساس سناریوهایی مبتنی بر دشمنان واقعی توصیف کرد. دکترین دفاع ما مبتنی بر تولید تجهیزات ریشه است و در هر تمرین ، در مقایسه با تمرین قبلی ، کیفیت تجهیزات به روز شده و تجهیزات تولید جدید در زمینه واقعی آزمایش و استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا