اقتصادی

دو اپراتور موبایل گران‌فروشی کردند

دو اپراتور تلفن همراه گران قیمت فروخته می شوند

در حالی که پیش از این گزارش شده بود که تعرفه بسته های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه افزایش نیافته است ، معاون وزیر ارتباطات گفت: افزایش قیمت و افزایش 100 درصدی تعرفه های اینترنت برای دو اپراتور تلفن همراه برای حفاظت از سازمان به دولت ارسال شده است. مجازات

به گزارش مجله زنده خبری ، طی روزهای اخیر ، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته های اینترنتی در اپراتورهای تلفن همراه خبر داده و اعتراض کردند. این منجر به واکنشی از جانب حسین فلاح جوشاگانی ، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی شد که وی گفت افزایش قیمت برخی از اپراتورهای تلفن همراه غیر منطقی و غیر منطقی است در حالی که مردم به دلیل همه گیر شدن کرونا بیشتر به فضای مجازی وابسته بودند. تنظیم کننده اعتراض کرد.
وی همچنین با اشاره به قطعنامه 266 کمیسیون تنظیم ارتباطات گفت: براساس آن مصوبه ، اپراتورهای غالب (SMPs) برای تغییر تعرفه های عادی و ارتقاء خدمات خود نیاز به تصویب نظارتی دارند. با توجه به اینکه افزایش قیمت برخی از اپراتورهای تلفن همراه بدون تأیید تنظیم کننده انجام شده است ، این افزایش خلاف مقررات است و همه قیمت ها باید از قبل بازپرداخت شوند.
فلاح جوشاگانی همچنین شب گذشته به موضوع قیمت های بالای اپراتورها اشاره کرد و در توییتر خود نوشت: قیمت های بالای و تخلفات دو اپراتور تلفن همراه در خصوص افزایش 100 درصدی تعرفه های اینترنتی برای حمایت و مجازات به سازمان دولتی ارسال شد. آنها باید در آخرین ریال پول را به مردم برگردانند. کاهش طول پروانه ها نیز در انتظار آنهاست. هفته آینده ، کمیسیون کاهش تعرفه تماس و پیام کوتاه را بررسی خواهد کرد.
پیش از این ، کاراداقی ، مدیرکل دفتر تنظیم مقررات حمایت از مصرف کنندگان ، توضیح داد که هیچ افزایش تعرفه ای وجود ندارد و آنچه که مصرف کنندگان از آن ناراضی هستند ، این واقعیت است که با توجه به این که برخی از گران ترین بسته ها حذف شده است ، وجود دارد. بیشتر اپراتورها پیشنهاد می کنند که تعرفه ها باید توسط سازمان تأیید شوند ، اما حذف این بسته ها بدون تأیید سازمان به اپراتورها اخطار داده می شود تا بتوانند این بسته ها را هم در پورتال و هم در اپراتور مجدداً قرار دهند.
اگرچه این بسته ها در وب سایت های اپراتورها موجود بودند و فقط از درگاه های دیگر از جمله برنامه های مربوط به این اپراتورها و USSD آنها حذف می شدند ، زیرا کاربران غالباً بسته به وب سایت برای خرید به وب سایت نمی رفتند ، اما با حذف روبرو شدند. بسته های این پورت ها
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا