عمومی

۵۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های مازندران آزاد شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام صادق اکبری ظهر یکشنبه در جلسه کمپین دیه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مجموعه زندانها ، کمپین دیه برای آزادی زندانیان از جرائم غیر عمد در استان مازندران ضمن ابراز قدردانی و امیدواری از جذب عموم برای آزادی زندانیان نیاز به جرایم غیر عمد اظهار داشت. امسال مجرمان غیرقانونی بیشتری از زندان های استان آزاد می شوند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در بررسی های انجام شده 577 زندانی با جرائم دیگر در زندان های استان مازندران قرار دارند که بیشتر آنها حق استفاده از امکانات دفتر مرکزی دیایر را دارند اما با این حال اقدامات کارکنان براساس تحقیقات و کمک صورت می گیرد. دالی

وی افزود: امیدواریم از این موارد استفاده کنیم. ازظرفیت شرکت ها ، بخش دولتی و غیر دولتی ونیکوکان نقاط مختلف حومه شهر وباتلاش در یک عملیات جهادی ، اکثر زندانیان جرائم غیر ارادی آزاد شدند و به جامعه بازگردانده شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به سیاست تحول رئیس دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت جنایتکار ، گفت: در حال حاضر با تأکید بر رئیس محترم قوه قضاییه کشور با کاهش ورودی های زندان ، افزایش حرکات زندان از زندان و عزم وضعیت زندانیان داخلی واصلاح و بهبودی شخصیت و روح رواان مشتریان است و همچنین پیش نویس استان مازندران تمام تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف انجام داده است صبح،

در این جلسه حجت الاسلام اکبری درباره برنامه ریزی هماهنگ و دقیق در شناسایی همه نیکوکاران استان است و افزود: انجام کارهای نیک به ویژه تیم بیا مردم برای آزادی زندانیان به کمک نیاز دارند جارجهادی و علیرغم محدودیت های اپیدمی کروناویروس باید از ابزارهای مختلف و مورد علاقه خاصی استفاده شود جیری از فضای مجازی و رسانه ها ، شاهد افزایش این کمک در مقایسه با سال گذشته هستیم.

رئیس دادگستری مازندران گفت: از جانب سال 1381 که آغاز شکل گیری دفتر مرکزی دیو است ، تاکنون 5،544 نفر از محکومین جرائم غیر عمد در استان با هزینه 720 میلیارد ریال آزاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا