حوادث و رویدادها

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از اعمال محدودیت ترافیکی در تعطیلات آخر هفته و روزهای تاسوعا و عاشورا در بزرگراه تهران – شمال خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سرهنگ نورولا هادم در این رابطه اظهار داشت: “براساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا ، به دلیل تعطیلات آخر هفته ، محدودیت ترافیکی در بزرگراه تهران – شمال اعمال خواهد شد و بر اساس آن از ساعت 12:00 وسایل نقلیه مختلفی وجود خواهد داشت.” در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 سپتامبر تا 02:00 در روزهای بعد از مرزن آباد در جهت کرج و بزرگراه تهران – شمال ممنوع است. همچنین اگر پلیس راهنمایی و رانندگی در محل اعلام کند ، تردد هر نوع وسیله نقلیه از ساعت 15:00 روز چهارشنبه و پنجشنبه تا 02:00 در روزهای بعد از تقاطع کرج ، شهرستنک و آغاز بزرگراه تهران – شمال به صورت یک طرفه خواهد بود. جهت مرزن آباد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از 15:00 تا 24:00 در روز جمعه 7 شهریور از مرزن آباد به بزرگراه های کرج و تهران-شمال ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در محل ، حرکت انواع خودروها بودجه از ساعت 18 تا 24:00 در همان روز از یک طرفه از کرج (چهارراه شهرستانی) و آغاز بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد خواهد بود.

هادم همچنین درباره موج بازگشت این سفر گفت: در این راستا ، جابجایی انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز شنبه 29 شهریور از کرج و آغاز بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است. کلیه انواع وسایل نقلیه از مریخ آباد به کرج و بزرگراه تهران – شمال از 18:00 تا 24:00 در همان روز یک طرفه خواهد بود.

به گفته وی ، حرکت همه وسایل نقلیه از 12 ظهر روز یکشنبه و دوشنبه از 9 تا 10 شهریور در روزهای بعد از کرج و آغاز بزرگراه تهران – شمال ممنوع است و برای مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حرکت انواع وسایل نقلیه به مدت 15 روز روزهای یکشنبه و دوشنبه تا دو ساعت صبح در روزهای بعد از مرزن آباد در جهت بزرگراه کرج و تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا