استانی

افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای با طرح‌های دانش‌بنیان/ 35 میلیارد تومان اعتبار به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص یافت

در جلسه هیئت مدیره دانشگاه اسلامی آزاد خوزستان مطرح شد.

به گزارش خبرنگار آژانس آنا اهواز ، حجت الاسلام فرهولا براتی در سی و یکمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی در اهواز که با حضور روسای واحدهای دانشگاهی در استان خوزستان برگزار شد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانایی حل و فصل دارد بسیاری از مشکلات این مربوط به توانایی ها و حضور نخبگان و اندیشمندان است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی بودجه امسال دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد گفت: در استان خوزستان به روز است.

بیشتر بخوانید:

روش های درآمدی غیر شهروندان در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مورد مطالعه قرار گرفته است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان همچنین در این جلسه گفت: درآمد این دانشگاه در دو بخش شهریه و غیر شهریه 77 درصد محقق می شود: درآمد شهریه دانشگاه آزاد اسلامی ” خوزستان 91٪ و هزینه ها حدود 87٪ محقق شده است.

شهرام شاهرویی افزایش هزینه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را به دلیل بالا رفتن تورم یادآوری کرد و گفت: با وجود افزایش هزینه ها ، شهریه دانشجویان فقط 20 درصد افزایش یافته است که شامل شهریه ثابت دانشجویان نسبت به سالهای گذشته نمی شود.

وی از اعطای 35 میلیارد تن اعتبار برای فعالیت های پژوهشی ، 3 میلیارد و 600 میلیون تن وام برای فعالیت های فرهنگی و 1 میلیارد و 800 میلیون تن وام برای فعالیت های ورزشی در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا