حوادث و رویدادها

تعرفه تست کرونا در بخش دولتی و خصوصی اعلام شد

اخبار آفتاب:

دکتر سید سجاد رضوی اظهار داشت: در جلسه امروز تعرفه خدمات دندانپزشکی تصویب شد و مقرر شد در آینده نزدیک ضوابط اجرایی آن با کمک سازمانهای بیمه و سازمان نظام پزشکی تدوین و اعلام شود.

وی افزود: قبلاً برخی از انسولین ها تحت پوشش بیمه نبوده اند که این موضوع با تصمیم شورای عالی بیمه سلامت پوشش داده می شود. خدمات نوزادان نارس که دارای مشکلات شبکیه بودند نیز تحت پوشش خدمات بستری و سرپایی قرار گرفتند.

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت یادآور شد: ما از نظر وسایل و تجهیزات برای بیماران خاص و تالاسمی از نظر تجهیزات و تجهیزات راه حل خوبی داشتیم که به دلیل تغییر در قیمت ها بررسی شد. یکی از تصمیمات مهم امروز تمدید گواهینامه اعتبارسنجی بیمارستان به دلیل گسترش تاج گذاری در کشور بود و مقرر شد گواهی اعتبار سنجی بیمارستان تا ژوئن سال آینده تمدید شود.

دکتر رضوی با اشاره به بررسی و بررسی بیشتر خدمات مراقبت از منزل ، گفت: شورای عالی بیمه از خدمات مراقبت در منزل بسیار حمایت می کند ، اما به دلیل عدم وجود قوانین و مقررات روشن ، نیاز به بررسی بیشتر دارد و خواهد بود. در جلسات آینده مورد بحث قرار گرفت. ” پوشش این خدمات نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: یکی از مصوبات امروز ، اصلاح تعرفه سرویس تشخیص Covid 19 ، براساس آزمایشات مولکولی و PCR بود. مقرر شد تعرفه این آزمایش علاوه بر قیمتی که توسط کیت تشخیصی از طرف اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام شده است ، در بخش دولتی حدود 55 هزار تومان و در بخش خصوصی حدود 118 هزار تومان باشد.

دبیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از اجرای نسخه الکترونیکی و اقدامات انجام شده توسط بخشهای مختلف درگیر در این فرآیند ارائه شد و مقرر شد هر کیت طبق توضیحات شغلی ذکر شده و گرافیک ، اقدامات مناسب را انجام داده و گزارش خود را به شورای عالی بیمه ارائه دهید.

مطابق بیانیه روابط عمومی وزارت بهداشت ، رضوی با بیان اینکه پوشش بیمه ای RemedSivir و Favipiravir اظهار داشت: پوشش بیمه ای این دو دارو هنوز مورد بحث قرار نگرفته است و در صورت تایید معاون وزیر بهداشت استفاده از آن را اعلام کرده است. ، در شورای عالی بیمه سلامت بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا