عمومی

ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ساماندهی سگ های بلاصاحب استفاده شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید محمود محتشم خواه روز دوشنبه شب در کارگروه ساماندهی و کنترل جمعیت سگ های ولگرد در مدیریت این شهر اظهار داشت: هدف از این جلسه ساماندهی و کنترل جمعیت سگ ها است. لطفا دالی

و وی بر لزوم سازمانهای مسئول برای ساماندهی سگ تأکید می کند لطفاما اضافه کردیم: برای کنترل جمعیت این حیوانات نیاز به حمایت جمعی و کار تیمی در سطح شهر داریم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان فومن با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 نفر به عنوان فعال حقوق حیوانات در این شهر فعالیت می کنند ، گفت: با توجه به جمعیت زیاد سگ های ولگرد در شهر فومن ، این کافی نیست.

وی ضمن تقدیر از تلاش سازمان ها و گروه های غیر دولتی در این زمینه اظهار داشت: مسئولان باید توجه ویژه ای را در زمینه آمادگی در مورد نیاز به نگهداری سگ و استفاده از ظرفیت کلیه سازمان ها و گروه های جامعه داشته باشند. آه تو آیا آنها دارند

محتشم خواه عنوان کرد: بخشدارها ، روستاییان ، ادارات حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی با تلاش و همکاری جدی در زمینه آماده سازی اراضی و همچنین شهرداری ها و اتاق های اصناف با هماهنگی رستوران ها و واحدهای غذایی ، راه حل بسیاری را هموار می کنند. از مشکلات موجود در ساماندهی سگها لطفا این شهر خواهد بود.

زنده جیری بیش از 80 سگ لطفا زن

شهردار فومن در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی جمعیت سگ های ولگرد ، اظهار داشت: تاکنون بیش از 80 سگ زنده جیری با این حال ، نگهداری آنها و سایر امکانات مناسب نیست و ما به حمایت نیاز داریم ، از جمله در بحث واکسیناسیون و سایر موارد.

رضا محمدی افزود: مکان های موجود در روستاها با کمک رهبران ولسوالی ها تعرفه گذاری می شود و به عنوان محلی برای نگهداری سگ ها تهیه می شود. لطفا طبق استانداردهای لازم.

224 سگ در چهار ماه نخست امسال واکسینه شدند

ابوالحاسم یکتا ، رئیس شبکه دامپزشکی فومن گفت: در 4 ماه گذشته 226 سگ علیه هاری واکسینه شده اند و این بخش آماده واکسیناسیون حیوانات است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا