عمومی

ندای یاحسین امیدبخش بیمارستان کرونایی کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد شجاعیان مدیر عامل خبرگزاری های آنلاین و مسعود است. ضریمیخضراء امشب (چهارشنبه 20 مرداد) مدیر کل خبرگزاری استان ، به همراه گروه رسانه آنلاین ، از بیمارستان فارابی ، بیمارستان معین کرونا کرمانشاه بازدید کردند.

مدیر اجرایی خبرگزاری آنلاین از حمایت در این بازدید یادآوری کرد تخته دینی و دلسوز نیروهای جهادی با پرسنل بهداشتی و درمانی گفت: از زمان شیوع بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در کشور ، نیروهای جهادی با استفاده از انواع منابع مادی و معنوی در مقابل پرسنل پزشکی و پزشکی در مقابل کرونور ایستاده اند.

شجاعیان می گوید: به دلیل فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری برای شهدای حضرت ابا عبدالله (ع)با برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی مراکز درمانی ، می توان در افزایش روحیه بیماران و کادر پزشکی موثر بوده و کمک به تاج کند.

فرشاد خلیل پور همچنین اظهار داشت: این بیمارستان دارای 3 بخش اصلی و یک بخش است آه تو سی شما با 200 تختخواب ، آنها در دریافت بیماران کرونری فعال هستند.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه عنوان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع تاج ، هر روز 200 بیمار برای معاینه بالینی در بیمارستان بستری می شوند.

وی با اشاره به وضعیت تاج در کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه در تابستان و اوایل بهار در شرایط قرمز و سخت قرار دارد اما در هفته های اخیر اوضاع کرمانشاه ناپدید شده است.

در پایان از گروه رسانه ها ، آنلاین در یکی از بخش های تاج حضور داشت و با آواز مشکی با آهنگی از Ya حسین و تلاوت گل سرخ ، مطابق آیین محرم لباس پوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا