حوادث و رویدادها

انهدام باند سارقان مسافرکش‌نما

فهرست:

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه با اعلام این خبر گفت: پس از سرقت های تحت عنوان “مسافر” که توسط یک باند سه نفره با پراید و 206 دستگاه خودرو در سطح اداره پنجم پلیس پنجم انجام شد ، موضوع به طور ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت. این پایگاه به طور ویژه در پایگاه پنجم اطلاعات پلیس قرار گرفت.

باند سارقان مسافر را نابود کنید

وی افزود: کارآگاهان دریافتند که سارقان در همه سرقت ها سه نفر بودند و پس از شناسایی سوژه ها که اکثراً جوانان و نوجوانان بودند به عنوان مسافر یک دستگاه خودروی پراید با پلاک 206 ، آن را تحریف کرده و با تهدید مسیر را ادامه دادند. . سلاح سرد و جراحات بیشتر شاکیان مانند پول نقد ، تلفن های همراه ، ساعت ، عینک ، وسایل شخصی و تخلیه کارت بانکی و در راه مالباختگان پس از ضرب و شتم پیاده شده و فرار کردند.

یک کارآگاه دولتی گفت که جزئیات سارقان و مخفیگاه آنها در حوالی تهران در پالایشگاه های اطلاعاتی پیدا شده است. شد.

وی افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی ، هر سه سارق به اتهام بیش از 20 فقره سرقت از طرف مسافر خود با همکاری یکدیگر مقصر شناخته شدند.

سرانجام رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهم به سرقت ، کارآگاهان توانستند 17 نفر را که مال خود را از دست داده بودند شناسایی کنند و سه سارق با صدور حکم مجرم روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا