عمومی

۷۰۰ روستای دارای تنش آبی خوزستان هستند/اولویت مجلس نظارت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمد بیکر کلیباف جمعه شب در ملاقات آخرین پیگیری و مشاهدات میدانی استان خوزستان گفت: “گاهی اوقات در انتقاد از این سفر از من س’ال می شود که” چرا پروتکل های این سفر را دنبال نکردی؟ ” من من می گویم نمی توانید مشکلات را ببینید و سخنان مردم را نشنید.

وی افزود: “ما تجربه حفاظت مقدس را داریم.” اگر او صبح روز عملیات رزمی فرمانده خود را در کنار خود نمی دید ، احساس امنیت نمی کرد ، اما در این شرایط سخت ، تاج ، وقتی به مردم قول دادیم که در کنار آنها باشند و در کنار آنها باشند و با آنها زندگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از دو چیز رنج بردند. یکی “مشکلات” و دیگری “تبعیض” است و آنها می گویند “چرا شهر بعثت و شهر طالقانی با هم هستند؟”

کلیباف با تأکید بر اینکه اولویت ما در مجلس نظارت است و قدم بعدی قانونگذاری است ، گفت: نظارت ما مانند نشستن در تهران نیست و به دنبال نظارت میدانی و سیستماتیک هستیم. نهاد پارلمان ، کمیته ها ، هیئت رئیسه ، رئیس و اعضای پارلمان باید در خدمت هر نماینده مجلس باشند تا مشکل مردم حل شود.

وی افزود: گاهی اوقات امنیت ملی برای یک روستا آب آشامیدنی آن روستا است و نمی توانیم به مردم این روستا بگوییم “آب ننوشید که کارهای مهم تری داریم” و نمی توانیم از کارهای محلی لازم جلوگیری کنیم. به بهانه کار ملی.

کلیباف تصریح کرد: ما به دنبال چند مدیر نیستیم. ما به هر مدیری که قابل اعتماد و قوی است شهامت تصمیم گیری و عدم کنترل مجدد را می دهیم و باید بلافاصله و هوشمندانه و به طور سیستماتیک نظارت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران قوی باید ما را دوست و یاور خود بدانند و هدف اصلی پیگیری مشکلات مردم است و نه چیز دیگر.

وی گفت: آنچه نمی توانیم جبران كنیم زمان است. وی ادامه داد: “این پروژه 30 سال و 20 سال در بن بست بوده و هیچ گونه حفاظتی وجود ندارد و این اصلاً اهمیتی ندارد.” بنابراین ما این مشکلات را مشاهده می کنیم.

کلیباف تأکید کرد: “این هفته ما یک وب سایت در پارلمان راه اندازی خواهیم کرد و در این سفر تصمیم گیری می شود ■ منطقه اجرایی و مقننه ما آن را روشن خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: 40 روز است که این تصمیمات را دنبال می کنیم. ما سه بار با استاندار در تهران ملاقات کردیم. من جلسه ای با وزرای مربوط داشتم و نتیجه گرفتیم و همچنین با مجمع نمایندگان به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: در تمام این مباحث ، آنها ضبط شده است تا بتوان کارهای مهمی در جهت هوشمندی و شفافیت انجام داد.

کالیباف اعلام کرد: “همه مردم می بینند که با این برنامه چه کاری انجام می شود ، زیرا این درست است.” همۀ آیا مردم و وظیفه ما باید مسئولیت پذیر باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آب آشامیدنی ، آب کشاورزی ، فاضلاب و آب های سطحی از اولویت های فعالیت ما است.

وی افزود: کارهایی که امسال باید انجام شود مشخص شده و در اولویت است و ما کارهای پیش بینی شده در بودجه 1400 و همچنین پروژه هایی که در برنامه هفتم توسعه ارائه می شود را شناسایی خواهیم کرد. ، یعنی 1404 ” .

کلیباف گفت: مردم انتظار دارند تا پایان این دولت 700 روستای دارای تنش آبی در استان خوزستان را ساماندهی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله دیگری که مردم استان را تحت تأثیر قرار می دهد بحث اشتغال است.

وی تأکید کرد: برخی موارد را فوراً پیگیری خواهیم کرد و علاوه بر کارهای قبلی که انجام می شود ، سازوکارهایی برای ایجاد شغل مشخص کرده ایم و در سایت مذکور اعلام می شود. ما برنامه ای برای استخدام 30،000 نفر در این زمینه داریم.

کالیباف افزود: در این میان ، ما تمرکز خود را بر روی زنان سرپرست خانوار گذاشته و علاوه بر 30 هزار نفر ، 10 هزار نفر را نیز استخدام می کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید کمبود تأمین و شجاعت را در نظر بگیریم ، گفت: متأسفانه در کشور ما از کسی نمی خواهند توضیح دهد که کاری نکرده است اما اگر کار می کند باید پاسخ دهد. هر روز 200 نفر. “

وی افزود: در بخش موضوعات اجتماعی برنامه های ویژه ای برای مناطق آسیب پذیر در 17 شهر خوزستان داریم که در سایت اعلام خواهیم کرد.

کالیباف یادآور شد که بیشتر شکایات جوانان از خوزستان در مورد اشتغال ، از جمله استخدام افراد محلی نیز رسیدگی شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: “یکی از مهمترین و مهمترین مشکلات تولید ما شرکتهای دانش بنیان است ، زیرا بسیاری از مشکلات را برطرف می کند و ما سعی داریم فعالیتهای خود را در این بخش معطوف به فعالیتهای عمومی کنیم نه فعالیت های دولت “.

وی افزود: چهار مرکز نوآوری برای ■ منطقه ما شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهیم کرد تا کارهای مرتبط به سرعت ادامه یابد و جزئیات را اعلام خواهیم کرد.

کلیباف تاکید کرد: راه حل ها برنامه مطمئن باشید که ما هفتمین توسعه را به طور کلی نمی نویسیم و برای برنامه های مختلف استان برنامه های جداگانه ای در نظر خواهیم گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوانین و قوانین باید قابل اجرا باشند. اولین بی احترامی به قانون عدم تحقق و غیر عملی بودن آن است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در مجلس شورای اسلامی و عزیزانمان در قوه مجریه و قضایی و همۀ سطح همدلی این است که به نفع مردم کار کنیم و به خوزستان ادای احترام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا