عمومی

انتخاب لباس چقدر از عمر زنان را هدر می‌دهد؟

یکی از شوخی های رایج با زنان تقریباً در همه کشورهای جهان این است که آنها زمان زیادی را برای آماده سازی بیرون رفتن اختصاص می دهند ، به خصوص اگر برای یک مهمانی یا یک جلسه مهم باشد.

به گزارش مجله زنده خبری ، خراسان در ادامه می نویسد: یکی از شکایات برخی همسران از همسرانشان مربوط به همین موضوع است. در این میان ، شاید باورتان نشود ، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که زنان به طور متوسط ​​حدود یک سال از زندگی خود را صرف تصمیم گیری در مورد پوشیدن لباس یا به عبارتی هدر دادن آن می کنند!

“چه چیزی را می پوشند؟”

طبق تحقیقی که در لندن انجام شده ، هر زن به طور متوسط ​​حدود 287 روز از زندگی خود را در مقابل کمد لباس خود سپری می کند در حالی که فکر می کند برای مهمانی یا کار ، یک دوره دوستانه و غیره چه لباسی بپوشد؟

جالب تر اینکه این مطالعه نشان می دهد که زنان هر روز صبح حدود 15 دقیقه از وقت خود را صرف فکر کردن در مورد اینکه چه چیزی بپوشند می کنند در حالی که آنها شب قبل نیز در مورد لباس های خود همین فکر را داشتند! همچنین در بیشتر موارد ، آنها دو لباس انتخاب می کنند و پس از پرو انتخاب نهایی را انجام می دهند. نکته قابل توجه دیگر نتایج این مطالعه این است که اگر خانم ها شب ها به مهمانی می روند ، زمان انتخاب لباس بیشتر و حدود 20 دقیقه است و اگر قرار است سفر کنند ، انتخاب لباس حدود یک ساعت طول می کشد ، اما این پایان ماجرا است. . امکان پذیر نیست و علی رغم برنامه ریزی های انجام شده ، بیشتر خانم ها در طول روز حدود 10 دقیقه و در شب حدود 10 دقیقه را برای انتخاب لباس خود اختصاص می دهند.

حدود 20 دقیقه تمام این موارد باید اضافه شود تا زنان آماده خروج از خانه شوند. نتایج این مطالعه با جزئیات بیشتر در psychologytoday.com منتشر شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا