عمومی

فدراسیون‌ها تابع ستاد مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
دکتر لاله حکمی به برنامه ورزش نبض مجله زنده خبری گفت: “اولویت ما حفظ سلامتی ورزشکاران است.

یکی از اعضای مرکز ورزشی کرونا افزود: تصمیمات در مورد فعالیت باشگاه ها و تیم های ورزشی بسته به شرایط روز ممکن است تغییر کند.

خانم حکمی گفت: “همه پروتکل ها باید در اردوها ، تمرینات و مسابقات دنبال شوند.”

وی گفت: ورزش هم می تواند روحیه افراد را بالا ببرد و هم سیستم ایمنی بدن را تقویت کند ، بنابراین توصیه می کنیم همه طبق قوانین قوانین روزانه داشته باشند.

سخنگوی فدراسیون پزشکی امامی همچنین از پایبندی دقیق به پروتکل ها خبر داد و گفت که قبل از اردوها ، تمرینات و مسابقات ، از ورزشکاران آزمایش می شد و همه کسانی که در مسابقات شرکت می کردند باید آزمایش شوند.

وی گفت: اولویت ما حفظ سلامتی رزمندگان بود و هست و تا زمانی که مطمئن نشویم که می توانیم پروتکل ها را رعایت کنیم اجازه برگزاری مسابقات و اردوها را نمی دهیم.

دبیر فدراسیون والیبال چنین گفت که باشگاه ها سهمی در تصمیم فدراسیون دارند و باید نظر آنها را نیز در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال آینده برای والیبال مهم است ، افزود: ما همه مسابقات را انجام دادیم تا لیگ را مطابق با تمام پروتکل ها برگزار کنیم.

پاکدل ، رئیس فدراسیون هندبال ، مسابقات متمرکز هندبال را نیز یک تجربه موفق اعلام کرد.

رئیس جمهور قدیمی با اشاره به موفقیت تیم ملی هاکی مردان و بانوان گفت: پاسخ آزمایش PCR ورزشکاران و سایر همکاران پس از 48 ساعت تأخیر به صورت شفاهی اعلام شد. تعطیل بود و من دستور داده بودم که همه تمرینات و اردوها تا مشخص شدن نتیجه آزمون برگزار نشود و باید بررسی کنم که چرا این سهل انگاری مشاهده نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا