عمومی

۸ واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست چرداول واگذار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین این چهارشنبه شب ، در مراسمی با حضور مرتضی بختیاری ، رئیس کمیسیون امداد کشور ، نماینده مردم ایلام ، معاون استاندار و سایر مقامات ، پروژه هشت پرورشگاه چارداول به این خانواده ها تحویل داده شد.

در این مراسم رئیس کمیته امداد کشور گفت: مردم استان ایلام در کمک و کمک به عزیزان و افراد نیازمند بی نظیر هستند.

مرتضی بهتیاری افزود: با مشارکت خوب خیرین ایلامی و تلاش جهادگران در کمیته امداد ، بسیاری از مشکلات مسکن نیازمندان این استان برطرف شده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام با مشارکت مددکاران ، خیرین و سایر سازمان ها ، امسال چندین پروژه بزرگ مسکن از جمله یک پروژه با 2000 واحد به مددجویان این استان تحویل داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این مراسم گفت: با مشارکت کمیته کمک ها و خیرین حدود یک میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

قنبر موسی نژاد افزود: خوشبختانه خیرین خیر ، حتی خیرین خارج از کشور نیز نقش بسیار خوبی در کمک به نیازمندان در شهر چاردول دارند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد در جهت درست برای خدمت به مردم و فعالیت های اجتماعی حرکت می کند.

سارا فلاحی افزود: اینکه کمیته مددکاری علاوه بر معیشت مردم ، در مواردی مانند اشتغال و مسکن نیز ورود خوبی داشته و فعالیت های چشمگیر و موثری دارد بسیار جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: با چنین اقداماتی امیدواریم روزی ببینیم که دیگر محروم و نیازمند نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا