عمومی

آتش سوزی یک باب کلینیک خودرو در تبریز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نوروزی مسئول ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: امشب با گزارش آتش سوزی در یک کلینیک مکانیک اتومبیل روی پل کابلی تبریز ، آتش نشانان به محل اعزام شدند و شاهد حادثه بودند. آتش سوزی در بخشی از کلینیک مکانیکی رخ داد ، جایی که دو وسیله نقلیه در حال آتش سوزی بودند.

وی با اشاره به اینکه افراد حاضر در کارگاه با کمک کپسول های آتش نشانی دستی حریق را خاموش کردند ، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل اصول ایمنی آتش را خاموش کرده و آتش سوزی را چند دقیقه بعد متوقف کردند.

مسئول ارتباطات خدمات آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه بیشتر حوادث به دلیل بی احتیاطی و سهل انگاری رخ می دهد بیار: مسئولان و افراد در کارگاه های مکانیکی باید توجه بیشتری به اصول ایمنی داشته باشند و از بروز ایمنی و مستعد حوادث مانند قرار دادن مخزن بنزین بدون درب در کنار بخاری یا هرگونه شعله ای که باعث آتش سوزی شود و از نظر مالی و شخصی خودداری کنند تلفات. بودن.

گفتنی است که این آتش سوزی خسارت جانی نداشته و فقط دو دستگاه خودروی پیکان در آتش سوخته و به کارگاه آسیب دیده است که توسط آتش نشانان ایستگاه 5 خاموش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا