عمومی

توسعه فضای سبز شهر پلدختر در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد شرفی نصیری گفت من می گویم وی به آنلاین گفت: حقوق ماه های ژوئن ، جولای ، آگوست و سپتامبر سال جاری به کارمندان شهرداری پلدختر پرداخت شده است و آنها فقط یک ماه از شهرداری فرصت دارند که در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی اقدامات دیگر خود در دوران تصدی خود در شهرداری را تشریح کرد و افزود: خیابان ها و کوچه های منطقه سازمانی پلدختر که در جریان سیلاب در آوریل 2009 تخریب شد ، توسط شهرداری آسفالت شد و فقط یکی دو کوچه باقی مانده است. انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت: خیابان شهید رضوی جنب مسجد جامع شهر که در اثر طغیان تخریب شده بود کاملاً آسفالت شده است.

شرفی نصیری توسعه مناطق سبز را از اولویت های فعالیت های شهرداری دانست و افزود: برای ایجاد جاده بهداشتی و مناطق سبز در خیابان های ساحلی شرقی و غربی پلدختر ، رفع مشکل فاضلاب و آب و فاضلاب وعده داده شده برای حل این مشکل ضروری است. .

وی یادآور شد: برای جایگزینی فضای سبز تخریب شده توسط سیل در ورودی شمالی شهر ، احداث پارک فدک در همان مکان با مساحت بیشتر از قبل در دستور کار شهرداری پلدختر قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری پلدختر تعامل با شورای اسلامی شهر ، روسای ادارات و کارکنان را از اولویت های شهرداری پلدختر دانست و افزود: در آینده نزدیک کارهای عمرانی در محدوده کوچه بسیجیان در خیابان ها و کوچه های امید و هخامنشی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا