فرهنگ و هنر

ابراهیمی‌ترکمان میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به متروپولیتن دیمیتار و المیر ایگناتیوس ، تولد عیسی مسیح (صلح صلح) و فرارسیدن سال نو 2021 را تبریک گفت.

به گزارش مجله زنده خبری ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، ابوذر ابراهیمی ترکمن ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری و هماهنگی گفتگوی بین دینی در پیامی به کلانشهر دیمیتار و المیروس ایگناتیوس ، رئیس سازمان آکادمی یونان ورود 2021 جدید را تبریک می گوییم.

در این پیام آمده است: با تولد حضرت عیسی مسیح (سلام الله علیه) و آغاز سال 2021 میلادی صمیمانه را به جنابعالی تبریک می گویم. سال 2020 که در آخرین لحظات آن هستیم ، تجربه ای ارزشمند را برای بشریت به ارمغان آورده است. شیوع جهانی ویروس Quid 19 ، علاوه بر رنجی که برای مردم به وجود آورده است ، با تأکید بر اهمیت نقش اعتقادات دینی در زندگی بشر ، منجر به تغییراتی عمیق در سبک زندگی ، به ویژه در رفتار مذهبی و معنوی آنها شده است.

وی در این پیام تبریک گفت: “در طول این سالها ما شاهد جلوه های ارزشمندی از فضایل مانند احساس ، فداکاری ، گذشت ، فداکاری و دستگیری فقرا در سراسر جهان بوده ایم ، بهترین نمونه آن را می توان در کمک وفادار به فقرا و قربانیان جامعه پزشکی و کارکنان. درمان مشاهده شده که بدون وقفه ادامه دارد.

ابراهیمی ترکمان در ادامه گفت: در جمهوری اسلامی ایران ، همه هموطنان من ، مسلمانان ، مسیحیان ، زرتشتیان و یهودیان ، با توکل به خداوند متعال و عزم راسخ و عزم راسخ بر عزم راسخ ، بر مشکلات ناشی از تحریم های غیرقانونی و بیرحمانه آمریکا غلبه کردند. آینده. امید روشن برای مrsمنان و متدینان. امیدوارم با دعای مومنانی همچون جناب عالی در سال جدید ، شاهد پایان این اپیدمی و سلامتی و رفاه همه مردم در سراسر جهان و گسترش صلح و عدالت باشیم. از خداوند متعال سلامتی جناب عالی و صلح و سعادت همه را خواستارم.

گفتنی است متن پیام رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توسط رایزن فرهنگی ایران در آتن به یونانی ترجمه و به دفاتر اسقف اعظم یونان و رئیس آکادمی ولوس ارسال شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا