استانی

رونمایی از کتاب شعر “ماهی کوچکی بودم”

به گزارش مجله زنده خبری از کشم ، کتاب من ماهی کوچکی بودم مجموعه شعرهای سدیج اسلامی ، شاعر قدرتمند جزیره است که شامل 56 شعر کوتاه و سفید در 48 صفحه است و به موضوعاتی مانند طبیعت ، محیط ، جامعه و عشق بیشتر می پردازد.
این کتاب شعر توسط انتشارات سمت روشن کلمه منتشر شده و سومین کتاب این بانوی شاعر است.
سدیج اسلامی از سال 2001 به عنوان یکی از اعضای فعال انجمن شعر کشم و از سال 2009 به بعد عضو انجمن شعر استان هرمزگان بوده و در زمینه ادبیات و شعر در این جزیره و کشور تمایز بسیاری دارد.
من اولین دعوتنامه را برای انتخاب کتاب سال در جزیره کشم در بخش شعر مجموعه شعر “من باید برای زندگی شعر بسازم” انتخاب کردم ، بهترین رتبه کشور را در کنگره ملی آل البیت (ع) در سال 1997 کسب کردم. سیستان و بلوچستان-کرمان و هرمزگان) شاعر خورشید در هفت استان کشور در سال 1996 ، موفق به کسب مقام اول در بخش شعر آزاد در پنجمین جشنواره فصلی استان هرمزگان در سال 1992 ، کسب مقام اول در اولین جشنواره شعر از استان هرمزگان و مقام هفتم در جشنواره شعر او بانوی ادبیات جزیره است.
گفتنی است ، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و ارائه هنرمندان مستعد در این جزیره ، کتاب هنرمندان جزیره ای به سفارش در حوزه و با حضور حمیدرضا مومنی رئیس و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار می شود. قشم متفاوت به عنوان؛ داستان ها ، شعرها و موسیقی آشکار و ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا