عمومی

۴ مدیر متخلف پروتکل‌های کرونایی به دستگاه قضایی معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمود آمین وی جمعه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی با خبرنگاران ، از برخورد با مدیران متخلف در زمینه پروتکل های ویژه سلامت کرونا خبر داد و گفت: در مراحل اولیه به مدیران اخطار داده می شد و در مراحل بعدی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار می گرفتند.

2100 اخطار مطابق با پروتکل های بهداشتی به مدیران داده شده است

وی با بیان اینکه 2100 اخطار با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدیران داده شده است ، گفت: نه مدیر بخشی از کارکنان را رعایت کرده است و نه در حضور مشتری مشاهده شده است و نه به هر دلیلی اقدامات موثری برای جلوگیری از پخش شدن تاج انجام شده است. این کار باید مطابق با مصوبات ستاد مرکزی کرونا انجام شود من ممکن است مورد غفلت و غفلت قرار گرفته باشد و با این حال به او هشدار داده شود.

بیش از 220 هشدار در پرونده تخلف مدیر وجود دارد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه در این پرونده بیش از 220 اخطار تخلف مدیر وجود دارد ، افزود: “من گفتم حتی اگر کارشناسان در یک سیستم تحت نظارت نباشند ، مگر برای مقابله با با خود کارشناسان ، مدیر توبیخ می شود. ” افتاده است.

آمین وی با اشاره به اینکه چهار مدیر متخلف که اخطارها را رعایت نکردند به مراجع قضایی معرفی شدند ، یک مدیر به دلیل عدم رعایت پروتکل ها از سمت خود برکنار شد ، گفت: ما قاطعانه به عمل اعتقاد داریم و پیگیری کردیم.

724 وسیله نقلیه در نقض محدودیت های ترافیکی در شهرهای نارنجی نقض شده است

وی با بیان اینکه ویزیت های منظم در موارد خاص و در شرایط قرمز و نارنجی در دستور کار است ، خاطرنشان کرد: بازدید در سالن ها ، هتل ها ، رستوران ها و … انجام می شود و هرگونه عدم رعایت آن از نظر قانونی و قضایی در اصناف مورد بررسی قرار می گیرد. . پروتکل ها تا حد زیادی دنبال شده و مواردی که رعایت نشده اند مورد بازبینی قرار گرفتند.

در شهرهای سرخ استان 10989 خودرو جریمه نقدی و 82 دستگاه خودرو توقیف شد

معاون سیاسی ، امن و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به محدودیت های ترافیکی در شهرهای نارنجی اظهار داشت: در این راستا رانندگان تخلف کردند و 12 هزار و 174 خودرو جریمه نقدی و 724 دستگاه خودرو در شهرهای نارنجی استان توقیف شد.

آمین وی گفت: تردد در شب در شهرهای قرمز محدود شده و اتومبیل های دارای پلاک خارجی مجاز به تردد نیستند. وی یادآور شد: 10 هزار و 899 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی در شهرهای سرخ استان جریمه نقدی و 82 دستگاه خودرو توقیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا