اجتماعی

آخرین خبرها از واکسن‌های ایرانی کرونا / “میلاد نور” در آستانه اخذ مجوز تست انسانی

دبیر کمیته علمی ستاد ملی تاج ، با استناد به مجوزها و آزمایشات بالینی واکسن های تاج ایرانی ، همچنین از تولید واکسن مرتبط با وزارت دفاع به نام “میلاد نور” خبر داد و گفت: “این واکسن نیز وارد می شود مرحله تحقیقات انسانی “ای.

دکتر مصطفی گانی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، درباره آخرین اخبار مربوط به واکسن های ویروس کرونا ایران گفت: اخذ مجوز کمیته اخلاق. “

واکسن تاج م Instituteسسه رازی در آستانه جذب داوطلب است

وی افزود: مجوز ورود و آزمایش بالینی برای واکسن ویروس کرونا موسسه رازی صادر شده است و آنها نیاز به ایجاد زیرساخت هایی برای جذب داوطلب برای تزریق واکسن در مرحله اول آزمایشات بالینی دارند. بنابراین طی دو هفته آینده ، احتمالاً سه شرکت خواهیم داشت که تحقیق در مورد واکسن های انسانی را آغاز کرده اند.

واکسن تاج میلاد نور در آستانه دریافت مجوز آزمایش انسانی است

غنی در مورد واکسن تاج سوم کشور افزود: واکسن سوم با نام “میلاد نور” با وزارت دفاع پیوند خورده است. این واکسن در آخرین مراحل دریافت مجوز از کمیته اخلاق است و ممکن است در آستانه دریافت آن باشد. این واکسن نیز در آستانه ورود به مرحله تحقیقات انسانی است ، اما هنوز مجوز شروع فاز انسانی را ندارد و اطلاعات تکمیلی در مورد آن بعداً اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمایش های بالینی در موسسه واکسن تاج رازی باید روی چند نفر انجام شود ، توضیح داد: مجری جزئیات این مطالعات را گزارش کرد ، اما مطالعات واکسن های بعدی مانند واکسن تاج بنیاد برنز احتمالاً انجام می شد.

پیش بینی 60٪ واکسیناسیون در کشور تا مارس 1400

دبیر کمیته علمی ستاد ملی کرونا در مورد گمانه زنی در مورد زمان تقریبی کنترل زنجیره انتقال با دسترسی به واکسن کرونا تأکید کرد: هرگاه واکسیناسیون به 60٪ جمعیت یک جامعه برسد ، زنجیره بیماری قطع می شود. اما قبل از آن ، مرگ و میر و عوارض رو به کاهش است. من فکر می کنم که ما تا ماه مارس سال آینده (1400) به هدف واکسیناسیون 60 درصد از جمعیت کشورمان خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سال که چرا کودکان وارد مرحله آزمایش بالینی واکسیناسیون ویروس کرونا نشده اند ، گفت: در حال حاضر واکسیناسیون برای افرادی که در معرض خطر هستند انجام می شود. کودکان می توانند واکسینه شوند زیرا می توانند بیماری را منتقل کنند اما اکنون کودکان در اولویت نیستند و واکسن کافی برای تزریق آنها وجود ندارد. ما مرگ و میر بیماران را بررسی می کنیم ، 70٪ از مرگ عروق ویروس کرونا در افراد بالای 65 سال است. بنابراین در دریافت واکسن به این افراد اولویت داده می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا