حوادث و رویدادها

انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا پایان دی/ امکان ثبت‌نام زنان در آزمون

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از انتشار فرم های استخدام آتش نشانان زن و مرد تا پایان دی ماه خبر داد.

مهدی داوری در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد نتایج تحقیق در مورد شرایط و نحوه جذب زنان آتش نشان گفت: این روند در حال انجام است و همانطور که گفتیم فرم های کاری منتشر می شود که برای زنان و مردان مهم است. ” علاقه مندان می توانند فرم ها را پر کرده و برای سازمان ارسال کنند.

وی گفت: داوطلبان پس از ارائه فرم باید در آزمونهای چند مرحله ای سازمان شركت كنند و سپس دانشجویان پذیرفته شده وارد مراحل آموزش می شوند.

داوری افزود: از نظر زمان بندی مراحل اداری تقریباً کامل است و این فرم ها به زودی منتشر می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: سن لازم برای آقایان و آقایان تعیین شده است که در آگهی استخدام اعلام می شود و ما معتقدیم دامنه سنی حدود 3 سال است.

وی ادامه داد: هر دو گروه زن و مرد دارای آزمون های علمی ، ورزشی و روانشناختی هستند که باید انجام شود تا هم از نظر جسمی و هم از نظر آمادگی افراد برای شغل آتش نشانی ارزیابی شود.

قاضی همچنین در مورد ساعات کار زنان آتش نشان که باید مورد معاینه قرار گیرند ، گفت: تصمیم گرفته شده است که زنان آتش نشان در شیفت به عنوان آتش نشان مرد کار کنند اما در حال حاضر زمان شیفت کمتری دارند. یعنی با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد ، در حال حاضر ساعات کاری آنها در شیفت کوتاه است ، اما روش کار آنها دقیقاً مانند مردان آتش نشان خواهد بود.

وی ادامه داد: فکر می کنم فرم های ثبت نام در آزمون حداکثر تا پایان ماه منتشر شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا