عمومی

احداث جاده سیل‌زده خرم‌آباد – پلدختر در انتظار اعتبار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین حمیدرضا کاظمی با اشاره به جاده ارتباطی خرم آباد – پلدختر اظهار داشت: این پروژه دارای دو موضوع است ، یکی بحث بهسازی کلی جاده که در آن حدود 30 کیلومتر بهسازی مسیر داریم.

وی با تأکید بر اینکه در این مسیر حدود هشت هزار متر تونل داریم ، اظهار داشت: این مسیر قطعاً یک پروژه چهار تا پنج ساله است.

نماینده پلدختر و مردم عادی در مجلس شورای اسلامی گفت: دو قسمت از این پروژه در دستور کار قرارگاه خاتم و پیمانکار دیگری قرار دارد و دو قسمت دیگر همچنان باقی مانده است.

کاظمی با اشاره به اینکه هدف ما دریافت اعتبار و فعال سازی این چهار قسمت است ، افزود: همچنین بحث در مورد ماده 56 و دخالت بانک ها در اجرای این پروژه را نیز مورد بررسی قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه در این زمینه تاییدیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی را دریافت کرده ایم گفت: بانک ملی در این زمینه مانعی وجود دارد زیرا قرار است یک کنسرسیوم بانکی باشد و از اجرای این پروژه حمایت خواهد کرد.

نماینده پلدختر و مردم عادی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بانک پارسیان و بانک سپه اعلام آمادگی کرده اند ، گفت: همچنین موانع موجود در بانک ملی برطرف می شود.

کاظمی گفت: در همین راستا 330 میلیارد از طریق این کنسرسیوم بانک ها در ارتباط با این پروژه از نظر مالی تأمین می شود.

وی گفت: “ما همچنین از طریق آقای نوبخت به دنبال اعتبار پروژه هستیم.” “این وام در حال پیگیری است تا زمانی که وام بانکی به پروژه داده شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا