عمومی

بیشتر از حرف نیاز به عمل داریم/ لزوم تبدیل برنامه‌ها به پروژه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله گلم-علی صفایی بوشهری پنجشنبه شب با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند اسلام. انقلاب آنچه در برخی کشورها از جمله آمریکای لاتین ، آفریقا و آسیا انجام می شود متفاوت است.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی در ایران آسمانی است ، ماهیت بعثت پیامبران و ادامه همان حرکتی است که پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز شد ، حضرت سید الشهداuha ادامه داد ( ع) و به ما رسید.

ماهیت انقلاب باید حفظ شود

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر حفظ ذات و جنسیت انقلاب ، افزود: مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری حفظ ماهیت و جنسیت انقلاب اسلامی در ایران است و این جنسیت ، اسلام گرایی ، بر تخت سلطنت باشد. ، آرمانها و ارزشها ، فرهنگ و جوهره انقلاب باید حفظ شود. “

وی در مورد توسعه بوشهر گفت: حدود 6 سال پیش در بوشهر کارگروه هایی برای شناسایی فرصت های بهداشتی استان و شناسایی اولویت ها و تهدیدات آن تشکیل شد. در همین راستا ، استان بوشهر اخیراً استانی نمونه برای تهیه اسناد بوده است. اقتصاد دانش بنیان در سطح ملی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد.

امام بوشهر روز جمعه ادامه داد: کارهای زیادی در این زمینه در استان بوشهر انجام شده و مناطق مختلف شناسایی شده است اما یک مشکل بزرگ در استان وجود دارد و این تبدیل برنامه به یک پروژه اجرایی و منطقه اقداماتی که در آن نقش دولتها بسیار مهم است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: ما در مدیریت اجرا به نیروهای قوی ، آگاه ، سخت کوش و هوشمند نیاز داریم و نظر آنها باید این باشد که برنامه هایی را اجرا کنند و از اجرای آنها دانش تولید کنند ، پروژه ها بازتولید می شوند و نظارت قوی دارند. و بلند مدت باشید.

ما تا 42 سال انقلاب پیشرفت نکرده ایم

سخنگوی رهبر معظم استان و امام جمعه بوچر با بیان اینکه 42 سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما ما تا 42 سال انقلاب پیشرفت نکرده ایم ، اظهار داشت: عوامل مختلفی مانند جنگ ، تحریم و بی تجربگی منجر به فقدان آن می شود. پیشرفت دلایل بسیاری به دلیل عدم برنامه ریزی برای اضافه کاری است.

وی ادامه داد: دلیل عدم برنامه ریزی صحیح در سطح کلان کشور و عدم موفقیت آن ، برنامه ریزی با چشم انداز سیاسی در کشور است.

امام بوشهر روز جمعه تأکید کرد که برنامه ریزی منافع ملی باید مطابق با واقعیت ظرفیت و نیازها باشد ، تهدیدات را از بین ببرد و تهدیدات را به فرصت ها و آینده پژوهان تبدیل کند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید بیش از حرف در کشور عمل کنیم ، افزود: یکی از مشکلات ما در کشور این است که 42 سال وجود مبارک امام بزرگوار و مقام معظم رهبری با این سطح از دانش و این انقلابی نمای استفاده شده است “ما نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا