حوادث و رویدادها

جان باختن ۳ تن در پی تصادف و وقوع حریق در بزرگراه آزادگان

رئیس مرکز اورژانس در تهران گفت: در یک سانحه تصادف و آتش گرفتن یک خودرو در بزرگراه آزادگان سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

دکتر پیمان صابریان در گفت وگو با مجله زنده خبری ، در این باره گفت: ساعت 16:46 امروز یک دستگاه کامیون پژو 405 در بزرگراه آزادگان به مرکز اورژانس 115 تهران با کامیون برخورد کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد خودروی 405 به دلیل شدت حادثه در آتش سوخت.

وی افزود: در جریان تحقیقات از تکنسین های اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند ، سه نفر بر اثر این حادثه فوت کردند و سه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات این حادثه را گفت: ساعت 16:44 بعد از ظهر امروز یک حادثه منجر به آتش سوزی در بزرگراه آزادگان ، شرق به غرب قبل از بزرگراه ساوه شد. به سیستم خدمات آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و پس از آن بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به احتمال ترافیک سنگین ، چهار ایستگاه از دو لاین مقابل به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: بلافاصله پس از ورود نیروها متوجه شد که یک کامیون بار دار هنگام رانندگی به دلایل نامعلومی با عقب پژو 435 برخورد کرد ، بنابراین قسمت اعظم خودرو در وسط آن تخریب و منهدم شد. “بود.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه خودروی پژو و کامیون در آتش سوختند. وقتی نیروها رسیدند ، دو وسیله نقلیه در آتش سوختند و مشخص بود که مردم در صندلی عقب پژو محبوس شده اند.

سخنگوی آتش سوزی گفت: راننده پژو 405 و راننده کامیون توانستند به سرعت از آن خارج شوند اما سه نفر که احتمالاً زن بودند در عقب پژو گرفتار شدند. این افراد دچار سوختگی شدید شده و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عملیات به پایان رسیده و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد شده است اما اکنون بخشی از تقاطع باز است و تردد به کندی انجام می شود.

ملکی گفت که این مکان به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد تا علت حادثه را بررسی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا