حوادث و رویدادها

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حین نزاع جمعی

مجله زنده خبری / گیلان فرمانده پلیس رشت از دستگیری 10 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده که باعث درگیری و برهم زدن نظم عمومی در این شهرستان شدند خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقابله با متخلفان از نظم عمومی و امنیت و بالا بردن احساس امنیت شهروندان همیشه در دستور کار پلیس قرار دارد ، افزود: اجازه نمی دهیم کسی این صلح و امنیت را به خطر بیندازد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و نقض نظم عمومی در یکی از خیابان های رشت ، موضوع به دستور کار پلیس “

فرمانده انتظامی رشت گفت: 11 افسر پلیس بلافاصله با کمک واحد امدادی به محل اعزام شدند. وی گفت: “پلیس پس از مشاهده درگیری با پلیس ، 10 اراذل و اوباش را در این درگیری دستگیر کرد.”

این افسر پلیس با بیان اینکه دستگیر شدگان از راهزنان باتجربه بودند ، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس اظهار داشت: تمام فعالیت ها و اقدامات شرور و راهزنان به طور مداوم کنترل می شود و در صورت نقض یا جرم علیه امنیت و آرامش شهروندان ، پلیس در چارچوب قوانین و مقررات با آنها روبرو می شود .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا