حوادث و رویدادها

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است و تلاش همکاران ما مانع ورود این مقدار مواد مخدر به کشور و ترانزیت به سایر کشورها شده است. ”

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار مجید کریمی وی در حاشیه کنفرانس ویدئویی روسای پلیس مواد مخدر در سراسر کشور به خبرنگاران گفت: هر ساله این جلسه برای بررسی و ارزیابی نتایج همکاران در سراسر کشور در زمینه کنترل مواد مخدر و ابلاغ اقدامات سردار حسین برگزار می شود. اشتری – فرمانده ناجا. “بودن.

وی ادامه داد: برنامه های ما برای سال 1400 و ارتباط آنها با کلیه همکاران کشور در دستور کار این جلسه قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه 76 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور متعلق به مناطق و حومه شرقی است ، افزود: تلاش می کنیم در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به مواد مخدر هر آنچه ممکن است انجام دهیم. خرده فروشان را افزایش دهید و معتادان را سازماندهی کنید.

وی افزود: یک پایگاه هوشمند در ناجا ایجاد شده و پلیس تخصصی نیز در حال مطالعه و طراحی سیستم های هوشمند در زمینه های مختلف است. پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین برای طراحی سیستم ها و سیستم های خود در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی با بیان اینکه برخی از این تحریم ها شامل تجهیزات پلیسی و فنی نیز می شود ، افزود: از ابتدای سال جاری ما کار با شرکت های دانش بنیان را به طور خاص مورد بررسی قرار داده ایم. ما امیدواریم که به تولید دانش و تجهیزات محلی در این زمینه بپردازیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به پیشرفت در زمینه کشف علمی جرایم خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات مطلوبی برای توسعه اشراف اطلاعاتی افسران ، شناسایی مواد مخدر انجام شده است معتادان ، خرده فروشان و غیره. آنها خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا