اجتماعی

آغاز آخرین روز ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر

آخرین روز ثبت نام داوطلبان دوره ششم شورای شهرداری تهران امروز سه شنبه 26 اسفندماه در مصلی تهران ساعت 8 صبح آغاز شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، ثبت نام نامزدها برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ساعت 8:00 صبح چهارشنبه (11 مارس) در سراسر کشور آغاز شد و تا 18:00 امروز 27 اسفند 7 روز ادامه دارد.

احتمال ثبت نام غایب به دلیل شرایط کرونا امسال ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر تهران را نسبت به دوره قبل ترک کرد و خبری از تعداد زیادی از نامزدها نیست ، هرچند دیروز در ششمین روز ثبت نام افراد بیشتری مراجعه کردند برای ثبت نام به فرمانداری تهران و پیش بینی می شود امروز در آخرین روز ثبت نام داوطلبان ، تقاضاهای بیشتری به دفتر استاندار تهران وجود داشته باشد.

در روزهای اخیر ، مواردی مانند توصیه به نامزدها برای ثبت نام غیرحضوری در این انتخابات و به طور خودکار با آنها هنگام ثبت نام برای ثبت نام شخصی ، بارها و بارها توسط مقامات انتخابات به دلیل شرایط تاخیر در کشور برجسته شده است.

شکراله حسن بیجی رئیس ستاد انتخابات استان تهران روز گذشته در تشریح ثبت نام های ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: روز گذشته 4 نفر موفق به ثبت نام نهایی خود در استان تهران شدند. بدین ترتیب ثبت نام 3 نفر تا ساعت 2:15 روز دوشنبه نهایی می شود. ٧٧٦ این پرونده در استانها در دست بررسی است که ما به استانداران توصیه می کنیم تا پایان ساعت 2 فردا تا پایان رسیدگی به این موارد با نمایندگان در استانها باشند.

وی افزود: در زمینه ترکیب جنسیتی ، 2 درصد ثبت نام کنندگان مرد و 2 درصد زن هستند. در مورد روش ثبت نام ، 2٪ در استانها ، 2٪ در دفاتر پیشخوان دولت ، 9٪ از طریق تلفن همراه و 2٪ از طریق رایانه ثبت نام کرده اند.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا