عمومی

این جوان فقط ۳ روز با اعدام فاصله دارد

مرد جوانی از الیگودارتسی ، که دوست خود را در یک نزاع دسته جمعی کشت ، روی چوبه دار ایستاده و از نیکوکاران کمک می خواهد.

به گزارش مجله زنده خبری ، روزنامه شرق همچنین می نویسد: این جوان که به اتهام قتل در سن 19 سالگی دستگیر شد ، تا 15 اسفند ماه فرصت دارد دیه 800 میلیون تومانی را که پدر و مادرم درخواست کرده بودند ، فراهم کند. تاکنون خانواده روستایی و فقیر این جوان جوان با فروش اموال خود و دریافت کمک از اقوام و آشنایان 550 میلیون تن مطالبه دیه از پدر و مادرم تهیه کرده اند اما آنها از تهیه 250 میلیون سال گذشته درمانده و ناامید شده اند. تومان

پلیس الیگودرز در تاریخ 20 دسامبر 1996 در یک قتل در یکی از روستاها دست داشت و پس از حضور در صحنه ، مهرداد را دستگیر و به دادگاه فرستاد. در طول دادگاه و در دفاع از خود ، مهرداد گفت كه نیمه شب زمستان سال 1996 ، تعدادی از بچه های روستا تصور می كردند كه هیچ كدام از خانواده من در خانه نیستند و قصد ورود به خانه ما را ندارند. من قبلاً به آنها گفته بودم که خواهر و مادرم در خانه هستند و آنها اعتقادی نداشتند ، بنابراین آنها می خواستند از دیوار خانه بالا بروند و وارد خانه شوند. همین مشکل باعث درگیری بین من و بچه های روستا شد که در آن قربانی زخمی شد و در نهایت کشته شد.

در پایان دادگاه ، قاضی دفاع مهرداد را موجه ندانست و به جرم قتل عمد به قصاص محکوم شد.

سپس با تلاش و وساطت بزرگان و گروه های صلح و سازش ، توافق نامه ای بین پدر و مادر مقتول و خانواده مهرداد مبنی بر پرداخت 800 میلیون تومان به عنوان دیه منعقد شد.

خانواده فقیر مهرداد در تأمین 250 میلیون تن دیه طلب شده توسط والدین اعلام ناتوانی کرده اند و نزدیکان مقتول قصد کاهش مبلغ مطالبه شده را ندارند.

پدر و مادر پیر مهرداد به دلیل فرصت سه روزه باقیمانده برای تهیه دیه درخواست شده توسط پدر و مادرم ، از افراد خیرخواه در کشور خواسته اند که به کمک آنها بیایند تا 22 ساله آنها به چوبه دار خیابان نرود. شب عید نوروز.

افراد خیریه ای که می خواهند به این جوان 222 ساله کمک کنند می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت 6037991762078909 به نام ماریام کیانی ، متعلق به مادر ، که به قصاص محکوم شده و توسط دادگاه منطقه الیگودرز مسدود شده است ، واریز کنند.

گزارش کمک های مردمی نیز به هموطنان خیرخواه تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا