ورزش و نشاط

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار آژانس آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی با شرکت هشت تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند ، فردوس ، گینات ، طبس و نبندان استان خراسان جنوبی با چهار دوره فرهنگی ، سیاسی ، مشکلات اقتصادی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در گفت وگو با آنا در حاشیه این دوره گفت: اشغال صندلی های آزاد اندیشی یکی از اصلی ترین الزامات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است. جهان بینی گامی بلند در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه امسال و پس از اعلام برگزاری این رویداد به استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و سرانجام با توجه به وجود بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای حضور در چهار تیم آماده شدند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با تمرکز سیاسی بر روی این موضوع کار خود را آغاز کردند (عدم پیروی آمریکا از برجام نشان داد که سیاست مذاکرات با آمریکا از ابتدا اشتباه است.)

وی ادامه داد: در روز دوم این مراسم با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافقت) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقد) به محور فرهنگی و موضوع (تغییر نظر جوانان) در مورد ازدواج به دلیل افزایش سن است). در روز سوم ، یازدهم اسفند 99 ، این مراسم با فکر رایگان برای صندلی ها است. دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات (منتقد) کار خود را با محور اقتصادی و موضوع (استقلال مالی دانشگاه ها برای پیشرفت علمی آنها لازم است) ادامه دادند )

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیم های دانشجویی از این دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی در نبندان (منتقد) با یک محور اجتماعی و یک موضوع (نظامی) جوانی را از دست می دهد) (زمان شما)

ماندگار گفت: در آخرین روز این رویداد ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از حضور و استقبال همه شرکت کنندگان برای وضعیت فعلی و بیماری عروق بیماری کرونا قلب تشکر کرد. در جلسات و مراحل بعدی که در سطح ملی برگزار خواهد شد ، برخی از موارد مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و رابطه آن با سبک رهبری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی از جمعی از اساتید دانشگاه اسلامی آزاد واحد بیرجند که به عنوان داور در جریان گفتگوی دانشجویی چهار روزه حضور داشتند و نحوه تفکر و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی کردند ، تشکر کرد جهت و موقعیت خاص.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا