عمومی

هموار کردن مسیر تولید نیازمند مدیریت جهادی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

میرا در گفتگو با آنلاین نظری اظهار داشت: با تأکیدات مقام معظم رهبری در سال 1400 ، تلاش مسئولان به ویژه وزرا و نمایندگان مجلس حمایت از تولید و برداشتن گامهای اساسی برای جلوگیری از موانع خواهد بود.

وی افزود: این موانع نباید در قالب جلسات و برخی سخنرانی ها و سفرهای كشوری خلاصه شود ، اما شایسته است كه هم نمایندگان مجلس و هم دولت اقدامات اساسی را برای رفع موانع انجام دهند و از نظر ظرفیت تولید اقدامات مناسب را انجام دهند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین جلسه ای که اعضای مجلس در کمیته های تخصصی خواهند داشت ، سعی خواهیم کرد یکی از مأموریت های اصلی کمیسیون اقتصادی مجلس را تحقق بخشید و شعار را تحقق بخشد. سال و به منویات مقام معظم رهبری توجه کنید. “سرعت تولید شتاب می گیرد و کشور از چالش ها و شکست های اقتصادی نجات می یابد.

نظری افزود: ما هنوز معتقدیم که با تکیه بر توان درونی می توانیم تحریم های دشمن را خنثی کنیم ، مشروط بر اینکه به جوانان خود ایمان داشته باشیم و از بهینه و در اصل از ظرفیت آنها برای بهبود تولید و افزایش درآمد مردم استفاده کنیم. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول سال تولید پشتیبانی و موانع ، علاوه بر اینکه اجازه صدور بخشنامه را نمی دهیم ، باید در مسیری حرکت کنیم که تولیدکنندگان مواد اولیه با کیفیت دریافت کرده و به تقویت تولید خود کمک کنند.

نظری افزود: یکی از اصلی ترین موانع تولید و سرمایه گذاری ، تلاش بانک ها برای پرتاب سنگ به سمت تولید با انواع اظهار نظرها و قوانین مبهم است که بانک مرکزی قطعاً باید به آنها توجه کند. احصاء درمورد این موانع وارد عمل شوید و برچیدن را در اولویت اصلی دهه 1400 قرار دهید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان اردبیل طبق نظر دولت ، از روسای دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها ، گمرک ، امور مالیاتی ، اقتصاد و دارایی انتظار می رود روند صدور مجوز را تسهیل کنند و بسیاری از موانع را برطرف کنید از مسیر تولید حذف کنید تا شاهد تقویت اساسی در این بخش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا