حوادث و رویدادها

اورژانس چند دقیقه‌ای می رسد؟‌

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است اما در تلاش هستیم با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم.

معیتبا خالدی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالین قربانیان و بیماران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به منظور کاهش زمان ورود به تخت بیمار یا فرد آسیب دیده و وجود نگرانی در مورد حرکت آمبولانس ها ، زیرا گزارش سیستم طلای 115 به آمبولانس موتور داده می شود و ما همزمان یک آمبولانس را به محل می فرستیم.

وی ادامه داد: ارسال آمبولانس و آمبولانس موتوری همزمان انجام می شود و فقط به دلیل سرویس دهی بهتر است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طبق روال تعیین شده توسط قانونگذار برای سازمان اورژانس ، در شهرها در 80٪ موارد نیروها باید در کمتر از 8 دقیقه اعلام شوند و در جاده ها – در 80٪ موارد موارد ، برای کمتر از 14 دقیقه. “رسیدن؛ البته ، به جز شهرهای بزرگ ، که شرایط مختلفی دارند.

خالدی در مورد زمان ورود اورژانس به تهران گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است. اما در تلاش هستیم تا با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم.

وی افزود: “ما از افراد متولی برنامه ریزی شهری می خواهیم كه امكانات اورژانس را فراهم كنند تا به بیمار كمك كنند تا سریعاً مطابق با سیاست های اورژانس به تخت بیمار برسد ، خصوصاً با توجه به زمینه جدید شهرهای بزرگ.” در طراحی و مبلمان شهری ، این استدلال شدیدتر از قبل است.

خالدی درباره زمانی که برای رسیدن به تخت بیماران یا مجروحین در جاده و شهرهای کوچک نیاز داریم ، گفت: خوشبختانه در کمتر از 14 دقیقه به جاده های اصلی می رسیم. در شهرهای کوچک زمان کمتر از هشت دقیقه است و در شهرهای بسیار کوچک آمبولانس در کمتر از شش دقیقه می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا