استانی

تعامل مؤثر با صنعت و حمایت از تولید، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در سال جدید

به گزارش خبرنگار آژانس آنا آنا از مشهد ، مسعود طاهریلاری در اولین جلسه هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد ، موفقیت دانشگاه در شرایط سخت تاج را یکی از موضوعات مهم خواند و از تلاش های مدیران ، اساتید و کارکنان تقدیر کرد در 1999.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 توسط رهبری با عنوان “تولید ، حمایت ، موانع” ، بر عملیاتی شدن نقش دانشگاه در این زمینه تأکید کرد و افزود: دانشگاه باید از تولید حمایت کند. حوزه های مختلفی مانند آموزش و تحقیقات و سایر حوزه ها می توانند با قابلیت های خود در حل مشکلات تولید نقش داشته باشند. ما وظیفه داریم نقش خود را در زمینه تولید ایفا کنیم و با تمام توان از آن حمایت کنیم و موانع موجود را برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی امضای تفاهم نامه همکاری با ایران هودرو خراسان را یکی از مهمترین فعالیتهای این دانشگاه از نظر صنعت در سال 1999 خواند و گفت: ایران هودرو خراسان یکی از بزرگترین کارخانه ها در قسمت شمال شرقی است کشور ما نتایج و توافقات خوبی را بدست آورده ایم و این تفاهم نامه به زودی اجرا خواهد شد.

مراکز تحقیقاتی و مراکز نوآوری در حال تقویت هستند

طاهریلاری با تأکید بر اینکه دپارتمان روابط صنعتی دانشگاه باید در کار با صنعت بسیار قویتر به نظر برسد ، از جلسات م effectiveثر با واحدهای تولیدی و معرفی واحدهای فناوری و مراکز رشد دانشگاه به این واحدها در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: از تلاش خود در این زمینه استفاده می کند تا موانع موجود را برطرف کنید.

وی رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی را توسعه برنامه های غیر باغی و برنامه های دانش بنیان خواند و تأکید کرد که باید به طور جدی به دنبال منابع خارج شهری باشیم و از توسعه و تقویت مراکز تحقیقاتی و مراکز نوآوری در استان

انتهای پیام / 4103/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا