فرهنگ و هنر

جزئیاتی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مجله زنده خبری / خراسان رضوی خراسان رضوی ، معاون قرآن اداره کل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی گفت: انتظار داریم جامعه بزرگ قرآنی استان در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند. ”

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کاظمی با اشاره به نمایشگاه مجازی قرآن کریم گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم از 11 تا 20 اردیبهشت ماه مصادف با 18 تا 10 به مدت 10 روز برگزار می شود. 27 ماه مبارک رمضان.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در حال حاضر از برگزاری این دوره از نمایشگاه به صورت فیزیکی جلوگیری می کند ، این دوره از نمایشگاه به صورت عملی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کاظمی با تأکید بر اینکه “انتظارات جامعه بزرگ قرآنی استان برای حضور در نمایشگاه قرآن” ، افزود:

وی با اشاره به تمرکز ویژه بر فعالیت های قرآنی در خراسان رضوی گفت: نقش استان در این نمایشگاه هم افزایی و تعامل با کارکنان اجرایی نمایشگاه در تهران است و تلاش می کنیم اقدامات به موقع برای اطلاع رسانی قرآن مجازی انجام شود. و نمایشگاه Atrath در استان ، به طوری که همه دانش آموزان ، دانشمندان و معلمان ، به ویژه در مناطق کمتر برخوردار.

خراسان رضوی ، معاون قرآن در اداره کل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی گفت: در این نمایشگاه مجازی دو قسمت اصلی فروشگاه و محتوا وجود دارد. حمایت مقدس اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه “خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان مجری بخش خرید نمایشگاه قرآن انتخاب شده است” ، گفت: بستر این نمایشگاه مانند نمایشگاه کتاب مجازی است که برای اولین بار توسط کتابفروشی برگزار می شود. سال گذشته. به دلیل ویروس کرونا. “در آنجا ناشران اثر را ثبت كردند و بازدیدكنندگان كتاب را از ناشر تهیه كننده كتاب انتخاب كردند و در سبد خرید قرار دادند.

کاظمی در مورد محتوای نمایشگاه قرآنی گفت: جایگزین قرآن و عترت در تلاش است مجموعه های انحصاری ارائه دهنده خدمات در فضای مجازی را شناسایی و زمینه حضور آنها در نمایشگاه مجازی قرآن را فراهم کند. همه مراکز قرآنی و دینی. “کسانی که در فضای مجازی فعال هستند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون قرآن و عترت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: ثبت نام برای حضور ناشران و م institسسات قرآن از 13 فروردین آغاز شد و تا 21 آوریل ناشران و م institسسات و مراکز قرآن مایل بودند برای حضور در نمایشگاه قرآن در سیستم مربوطه ثبت نام کرده اند و پس از مرحله ثبت نام ارزیابی و بهبود می یابند و سپس آماری از حضور ناشران و م institسسات قرآنی ارائه می شود.

وی افزود: همه ناشران شرکت کننده در نمایشگاه مجازی قرآن مجبورند 20٪ تخفیف برای کلیه محصولات خود ارائه دهند. البته ناشران می توانند به سیستم ثبت نام خانه مجلس مراجعه کنند و م andسسات قرآن می توانند ثبت نام اولیه را در سیستم جایگزین قرآن و اطراث انجام دهند ، اما سیستم مجازی نمایشگاه قرآن از اول ماه مه در دسترس خواهد بود. .

طبق اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی خراسان رضوی ، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی به نشانی qia.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا