عمومی

سامانه محوری جایگزین ممیز محوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
آقای کالیباف در جلسه علنی امروز با اشاره به تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده ، گفت: “این قانون امروز با تلاش اعضای کمیسیون و نمایندگان ، با حذف ایرادات هیئت امنا ، مراحل نهایی خود را به پایان رساند.”

وی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده به شفافیت اطلاعات اقتصادی ، جمع آوری عادلانه مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی کمک می کند ، افزود: یکی از مهمترین مواردی که با اجرای این قانون محقق خواهد شد ، لغو ممیزی متمرکز است. و جایگزینی یک سیستم متمرکز. “

آقای کالیباف با تأکید بر اینکه حل و فصل اختلافات در قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیار شفاف و منصفانه انجام شده است ، افزود: این قانون توجه ویژه ای به بخش خصوصی و تولیدکنندگان در زمینه پرداخت مالیات دارد. همچنین ، مشکلات مربوط به ایجاد مالیات در قانون مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده است.

وی همچنین با تشکر از حمایت نمایندگان ، مسئولان اقتصادی و دولت در تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده ، خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این قانون کسری بودجه با درآمد مالیاتی و گمرک جبران شود که این یکی از موارد جدی است گام در این بخش است. “امیدوارم که با تصویب چنین قوانینی ، گامی در جهت اصلاح جدی و اولویت دار مسائل اقتصادی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا