اجتماعی

طرح کوچ دانش‌آموزان فارس را لاغر کرد!

مجله زنده خبری / فارس معاون تربیت بدنی و بهداشت وزیر فارس از کاهش 2.44 درصدی چاقی و اضافه وزن و کاهش 44 درصدی کاهش وزن و کاهش شدید وزن در دانش آموزان در حومه شهر با اجرای طرح مهاجرت خبر داد.

احمدعلی قهرمانی روز سه شنبه (27 اردیبهشت) در یک وبینار هم اندیشی فعالان بهداشت در فارس با اشاره به اینکه سلامت عمومی به سلامت کودکان و نوجوانان بستگی دارد ، اظهار داشت: یکی از مهمترین موارد در بهداشت و درمان اضافه وزن و وزن است کنترل. پروژه موفقیت آمیز مهاجرت در استان فارس خوشبختانه ما توانستیم شاهد کاهش چاقی و ضعف دانش آموزان خود باشیم.

وی افزود: هفته سلامت فرصتی مناسب برای تأکید بر اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامتی و رفاه برای دستیابی به اهداف تربیتی کودکان و نوجوانان است.

معاون تربیت بدنی و بهداشت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: همچنین این هفته فرصتی است تا با قدرت مضاعف به فرصت ها ، دستاوردها و انتظارات در قالب برنامه های هماهنگ با سایر دستگاه های مسئول برای بهبود سلامت دانش آموزان نگاه کنیم. “

گرامانی ضمن ارزیابی همکاران فعال در تیم اجرای برنامه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) ، بر اجرای کامل برنامه های بهداشتی برای بیماری شدید کرونا ویروس قلب ، به ویژه طرح توزیع مکمل های آهن و ویتامین D تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا