حوادث و رویدادها

کشف ۶۵۶ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 656 میلیارد ریال کالای اساسی و اساسی انباشته و دستگیری 95 متهم در اجرای مرحله اول یک طرح ملی افزایش مبارزه با ذخیره سازی کالاهای اساسی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار محمدرضا مقیمی بیانیه: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی و اساسی مورد نیاز مردم ، همچنین به منظور اجرای منویات و اقدامات رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با انباشت و فروش مجدد کالاهای اساسی ، اولین برنامه ملی برای تقویت مبارزه با انباشت کالاهای اساسی این برنامه هفته گذشته در سراسر کشور 72 ساعت به طول انجامید.

وی افزود: در همین راستا ، کارآگاهان پلیس برای امنیت اقتصادی ، با خدمات مضاعف و شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیس ، محل دفن زباله و محل نگهداری کالاهای اساسی و اساسی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در بازرسی از این انبارها 5 هزار و 560 تن کالای اساسی شامل برنج ، خرما ، گندم و جو ، غلات ، رب گوجه فرنگی ، ماکارونی ، مواد اولیه حیوانی ، کره خوراکی ، شکر ، مرغ و گوشت ، کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات به همراه 51000 لیتر مواد شوینده ، 53300 لوازم یدکی خودرو ، 110 حلقه لاستیک و 18000 لیتر روغن موتور جمع شده کشف شد.

مقیمی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 656 میلیارد ریال تخمین می زنند و در این راستا 95 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: مبارزه جدی با این پدیده شوم اقتصادی به توزیع عادلانه کالا در بین مصرف کنندگان کمک می کند و تعادل عرضه و تقاضا را حفظ می کند و تاکنون هموطنان ما پلیس را در امنیت اقتصادی از این طریق همراهی کرده اند.

براساس وب سایت خبری پلیس موگیمی ، سرانجام از هموطنان خواسته شد که هرگونه فعالیت را به فرصت طلبان و دلالان در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا