سلامت و تندرستی

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان در این کشور بتوانند این کیت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها بگیرند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل نهایی برای تأیید و توزیع و نحوه استفاده از تست خانگی هستند. کیت های کرونا.

کیت های خودآزمایی در واقع مانند روش های آزمایش آنتی ژن Covid 19 عمل می کنند.

برخلاف آزمایش های PCR که اعلام آنها بین 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن Qovid در کمتر از 30 دقیقه در دسترس است ، اما از دقت کمتری نسبت به تست های PCR برخوردار است.

اگر دقت تست های آزمایشگاهی PCR 98٪ باشد ، این خودآزمایی های خانگی 80٪ دقیق هستند.

رسانه های فرانسوی نتایج آزمایشات خانگی برای خودآزمایی را با آزمایش های بارداری مقایسه کردند و گفتند که این آزمایشات می تواند بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد.

نحوه کار با این تست های خانگی آسان است. کافی است قسمت کوچکی از مخاط بینی را با مایع درون کیت با یک لوله نازک وارد شده در دستگاه مخلوط کنید و سپس مایع را روی کیت تشخیص نهایی قرار دهید تا نتیجه آن در کمتر از 30 دقیقه مشاهده شود.

دیگر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این کیت ها را در داروخانه ها می فروشند ، اما هیچ کدام تایید نهایی وزارت بهداشت را ندارند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرد که استفاده از این آزمایشات خانگی فقط برای افرادی که علائم بیماری کوید را ندارند و بیش از 15 سال سن دارند ، قابل تأیید است.

به گفته یورونیوز ، قیمت کیت ها در فرانسه که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته سلامتی علیه کوید 19 ، به زودی به 5 یورو می رسد. فرانسوی ها شورای عالی بهداشت هفته ها در مطالعه اثربخشی خودآزمایی های خانگی به سر برد تا اینکه سرانجام در پایان ماه مارس استفاده از آنها را تأیید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا