عمومی

۱۲ فروردین سند محکم و غیرقابل خدشه جمهوری اسلامی ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا ، اظهار داشت: 13 فروردین سندی محکم و غیر قابل تخطی از جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اصولاً امام خمینی (ره) در ملت متمرکز بود و تا پایان بر مبنای ملت محوری عمل کرد و نقش مردم را در دولت نشان داد.

گلستان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: هر رأی در انتخابات سندی غیرقابل تخلف است و رأی ما در صندوق های رأی سند مشخصی از نظام است.

وی ادامه داد: در اولین روزهای پیروزی انقلاب ، امام راحل صدای مردم را بر جای گذاشت و 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند که سندی غیرقابل تخلف برای نظام است.

ولی نژاد افزود: امام (ره) نظر مردم را بر اساس انقلاب بنا نهاده و به آنها نقش و ارزش می بخشد و در جنگ و تحریم ها و فشار دشمن مردم را به میدان می آورد و جنگ را به عنوان یك جهت گیری هدایت می كند. مردم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم را امین نظام و انقلاب اسلامی می دانستند ، خاطرنشان کرد: امام (ره) مردم را ولی خود می دانست و با آنها مخفیانه و بدون رازداری رفتار نمی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه ها و سخنرانی های خود از مردم و ملت خود شکایت نمی کند و امروز رهبر معظم انقلاب از مردم و ملت از برخی افراد شکایت ندارند.

وی گفت: ملت مرکزی با حفظ دین ، ​​معنویت و ارزشها برای تاریخ جمهوری اسلامی ، ویژگی برجسته ، برجسته و سندی مشخص از نظام و حکومت ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا