عمومی

بیمه دانشجویان با پرداخت ۳۱۸ هزار تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،

امیری گنجه گفت: دانشجویانی که بیمه یا حتی مراقبت والدین ندارند و از خدمات پزشکی بهره مند می شوند و یا از سازمان مستمری دریافت می کنند می توانند با مراجعه به شعب یا سیستم خدمات کارت دانشجویی معتبر تهیه کنند. “عدم حضور در سازمان تأمین اجتماعی eservices.tamin.ir با ارائه درخواست و احراز شرایط مقرر برای انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه آنها.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: پرداخت حق بیمه از سه طریق امکان پذیر است ، نرخ 12 درصد شامل خدمات بازنشستگی و فوت پس از بازنشستگی است. نرخ 14٪ که شامل خدمات بازنشستگی و قبل از بازنشستگی و 18٪ شامل خدمات قبل ، بعد از بازنشستگی و از کار افتادگی است.

وی اظهار داشت: اگر دانش آموزان متقاضی خدمات پزشکی باشند و تحت حمایت بیمه درمانی والدین خود نباشند ، در صورت مراجعه به بیمه درمانی ، سرانه درمان به این مبلغ اضافه می شود كه این مبلغ بر اساس حداقل حقوق ماهانه 71 هزار و 600 تن است.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران گفت: متقاضیانی که 10 سال قبل از تاریخ درخواست ، یک سال سابقه پرداخت بیمه (با نرخ سود کامل) داشته باشند از آزمون های ابتدایی معاف می شوند. همچنین ، نرخ 12٪ به آزمون های اولیه نیاز ندارد و متقاضیان با نرخ 14٪ ، اگر بیش از 5 سال سابقه پرداخت پاداش داشته باشند ، می توانند متوسط ​​حقوق 360 روز گذشته را بین حداقل حقوق و حداکثر تعیین کنند. میانگین. انتخاب کنید.

امیری گنجه افزود: حداقل سن برای درخواست بیمه دانشجویی 18 سال است و حداكثر درخواست برای 50 سال برای متقاضیان بیمه دانشجویی است كه البته اگر بیش از سن معادل سقف سنی 50 سال وجود داشته باشد ، لازم است. .

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: هم اکنون هزار و 710 دانشجو در شعب تهران بزرگ غرب تحت پوشش تأمین اجتماعی دانشجویان هستند که از این تعداد 1370 نفر مرد و 340 نفر آنها زن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا