عمومی

آغاز ثبت نام کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ابوالفضل شاه بزرگاشاره به اهمیت فعالیتهای قرآنی در مدارس سمپاد وی گفت: به منظور ترویج آشنایی با قرآن ، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی متناسب با عصر مریدان ، تکریم و محافظت از مریدانی که قرآن کریم را می خوانند و حفظ می کنند ، ضمیمه کنید اهمیت به تعمیق مفاهیم ارزشمند قرآنی ، بهبود کیفیت آموزش مفاهیم و دانش و تعلیمات دینی وقرآنی علاوه بر ترویج هویت اسلامی ، بیست و ششمین کنگره ملی قرآن کریم برای مدارس استعدادهای درخشان در روند فعالیت خود در مدارس سمپاد آغاز شده.

وی هدف از برگزاری کنگره ملی قرآن را ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان بیشتر و افزایش علاقه عنوان کرد. مندی به قرآن کریم ، و همچنین توسعه و ترویج تلاوت ، حفظ ، تفسیر ، تدبر و درک و علاقه جیری از احکام قرآن کریم در زندگی و بهره مندی از دانش قرآنی به منظور ارتقا اخلاق ، ایمان و بصیرت دینی دانش آموزان و تقویت و توسعه جو محافل معنوی و قرآنی در میان آنها ، برای بهبود مهارت ها و توانایی خواندن صحیح قرآن کریم ، ترجمه و حفظ برگزیدگان در فصلها ، با پیامهای قرآنی متناسب با ویژگیهای جوانان آشنا شوید و در آخر راهنمایی ، پشتیبانی و ارزیابی دانش آموزان منتخب مدارس استعدادهای درخشان را در زمینه حفظ ، حفظ خاص ، خواندن و مفاهیم شناسایی می کند.

رئیس استعداد و دانشمندان جوان البرز می گوید: بیست و ششمین کنگره ملی قرآن کریم سمپاد که در زمینه حفظ ، خواندن و مفاهیم اتفاق می افتد ، در زمینه مفاهیم ، کارهایی باید به صورت پادکست ، تصویرگری ، اینفوگرافیک و فیلم تهیه شوند.

وی گفت: مسابقات مفهومی در دو مرحله استانی و ملی بر موضوع خودباوری و تمدن به منظور تعمیق ایمان در ترانزیستوری مانند قرآن ، رشد مهارت ها تفکر انتقادی و سیستماتیک دانش آموزان و ارتقا مهارت های ارائه آثار با زبان هنری توسط دبیرخانه کارکنان و کلیه آثار انجام می شود. از طریق شبکه آموزشی شاد دریافت ، بررسی و ارزیابی خواهد شد.

شاه‌بیگ وی اظهار داشت: محور حفظ و قرائت در سه مرحله مدرسه ای ، استانی و کشوری انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان تا 11 ژوئیه 2014 فرصت دارند ، می توانند آثار خود را بر اساس مفاهیم در سیستم شاد بارگذاری کنند ، گفت: برگزاری مسابقات کشوری ومعرفی بهترین افراد در زمینه حفظ ، به ویژه حفظ و قرائت در نیمه دوم سپتامبر 1400 و در زمینه مفاهیم در پاییز 1400 ساخته می شوند.

رئیس اداره استعدادیابی و دانشمندان البرز گفت: استان البرز با 17 دبیرستان دخترانه و پسرانه از سال اول و دوم دارای 5086 دانش است من درس می خوانم است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا