عمومی

بازی با بوسنی را یادت نیست آقا مهدی؟

همین آقای طارمی حتی در بازی دوستانه با بوسنی ، که در تقویم فیفا برگزار شد ، شرکت نکرد و از اینکه می خواهد با شرایط تیم باشگاهی خود سازگار شود ، عذرخواهی کرد. حالا او خودش از نبود مسابقات دوستانه انتقاد می کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “تیم ملی برای صعود به جام جهانی در جزیره کیش است ، اما برخی از بازیکنان از روند تمرین تیم راضی نیستند.” به عنوان مثال ، مهدی طارمی معتقد است که بهتر است تیم ملی یک بازی تدارکاتی داشته باشد. کریم انصاری فرد نیز از هم تیمی خود حمایت کرد و در اظهار نظری جالب گفت: “برگزاری لیگ برای آقایان مهمتر از مسابقات ملی بود.”

البته خود ما هم از این وضعیت خیلی راضی نیستیم. با این وجود منطقی نیست که لژیونرها مسابقات قبل از فصل را توجیه کنند. در هفته های اخیر اما همه لژیونرها در لیگ های خودشان کار می کنند و نمی توانند در مسابقات از پیش تعیین شده شرکت کنند. تا چند روز پیش ، هر دو طارمی و آقای انصاری فرد در مسابقات تعیین کننده هفته های آخر در تیم های پورتو و AAK آتن شرکت داشتند. ظاهراً باشگاه های این بازیکنان با درخواست فدراسیون فوتبال برای شرکت در مسابقات دوستانه خارج از تقویم فیفا موافقت نکرده اند. به عنوان مثال ، چطور پورتو می تواند به طارمی اجازه دهد در یک بازی دوستانه خارج از تقویم در مسابقات قهرمانی لیگ پرتغال بازی کند؟ آیا چنین چیزی با عقل منطبق است؟

جالب اینجاست که همین آقای طارمی حتی در بازی دوستانه با بوسنی که در تقویم فیفا برگزار شد ، شرکت نکرد و از اینکه می خواهد با شرایط تیم باشگاهی خود سازگار شود ، عذرخواهی کرد. حالا او خودش از نبود مسابقات دوستانه انتقاد می کند. بعلاوه ، اگر تیم ملی مجبور بود در تاریخ پرت بدون لژیونر بازی کند ، چنین مسابقه ای مقابل رقبای ضعیف تری ترتیب می شد. این برنامه چقدر می تواند به سود تیم ملی باشد؟ از طرف دیگر ، ساختار تیم ملی بیشتر متشکل از بازیکنانی است که در لیگ های خارجی کار می کنند. بنابراین ، بازی بدون آنها نمی تواند سود فنی زیادی داشته باشد. فرض کنید تیم اسکوچیچ در یک بازی دوستانه با یک تیم مهاجم متشکل از مهدی گائدی و سجاد شهبازاده بازی کرد. برای بازی در تیم ملی؟ برگزاری چنین مسابقاتی فقط منجر به تعطیلی در لیگ برتر می شود که فقط به دلیل مشغله زیاد پیش رو ، کار را دشوار می کند. “به همین دلیل بهتر است دوستانی مانند آقای طارمی به جای انتقاد سعی کنند حداقل در مسابقات FIFA Day شرکت کنند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا