عمومی

فعالیت‌های قرآنی در زندان بوشهر گسترش یافت/اجرای طرح«هواخوری خدا» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا موکبلی صبح سه شنبه با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در زندان های استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود:

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای مردم است تا گام به گام خدا را بهتر بشناسند و با خواندن قرآن و دعای بیشتر یاد خدا را در قلب خود تقویت کنند.

مدیرکل زندانها و اقدامات امنیتی استان بوشهر افزود: در برنامه خدا برای 26 شب نفس کشیدن در زندانهای استان بوشهر ، 260 مددجو از علم الهی و شرکت در مراسم معنوی و مذهبی که بصورت روزانه بسته برگزار می شد بهره مند شدند.

وی افزود: مشتریان در قالب طرح فوق الذکر عبادت می کنند تا بالاترین نعمت ها و نعمت های الهی را دریافت کنند و توفیق ارتباط با قرآن و انسانیت با خداوند ارج نهاده می شود.

موکبلی ادامه داد: زینت انسان و زندگی مورد نظر او به نورانیت برنامه های معنوی بستگی دارد و اینکه چه کسی به خدا نزدیکتر است ، نزدیکتر است.

وی با اشاره به پروژه های اجرا شده در زندانهای استان از ابتدای ماه مبارک رمضان گفت: زندانهای استان بوشهر مملو از تلاوت و تدبر در قرآن ، قرائت دعا ، قرائت دعا و مشارکت در محافل معرفتی با حضور روحانیون. “در پیشگاه خداوند ، آنها بیش از هر زمان دیگری نیازمند هستند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات امنیتی استان بوشهر افزود: در این ماه گرانقدر بستر مناسبی برای بررسی رفتار و تبعیت بیشتر از احکام الهی فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا