عمومی

مهرعلیزاده؛ کابینه ای جوان تشکیل خواهم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنگام ضبط برنامه تبلیغاتی خود در مجله زنده خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی اظهار داشت: معیشت و اشتغال جوانان ، وجود رانت و فساد اقتصادی ، کسری بودجه و راه های تأمین آن ، نحوه کنترل تورم ، حل بحران های اقتصادی از جمله افزایش درآمد و افزایش قیمت ها از موضوعات مورد بحث در انتخابات است. شبکه برنامه “این خبر بود.

وی افزود: در نیمه دوم سال 1400 تلاش خواهیم کرد تا به سمت تولید و اشتغال حرکت جدی کرده و مشاغل از دست رفته را بازیابی کنیم.

مهرعلیزاده تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در 2 یا 3 ماه اول تورم را کنترل و متوقف کنیم و تا پایان سال آن را به 10 تا 15 درصد تورم فعلی یعنی 46 درصد کاهش دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: طبق برنامه های ما ، تورم در پایان 4 سال تک رقمی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مجله زنده خبری در مورد تفاوت کابینه خود با سایر کابینه ها گفت: “تفاوت کابینه من با کابینه های موجود در این است که من چرخه مدیریت فعلی را باز خواهم کرد.”

آنلاین علیزاده اظهار داشت: ما باید دولت جوان را به قدرت رسانده و از جوانان نخبه و باهوشی كه در مراحل مختلف با علم كار كرده اند برای به هم ریختن جریان فعلی دولت و انتشار خون تازه و تازه برای حكمرانی در سطح كلان استفاده كنیم.

تفاوت کابینت مهر علیزاده با سایر کابینت ها

تفاوت کابینت مهر علیزاده با سایر کابینت ها

سعید جلیلی ، محسن رضایی میرقائد ، سید ابراهیم رئیسی ، علیرضا زاکانی ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، محسن مهرعلیزاده ، عبدالناصر همتی هفت نامزد واجد شرایط انتخابات 13 دوره ریاست جمهوری هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ، اولین دوره انتخابات میان دوره ای یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین دوره انتخابات میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 28 ژوئن سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا