عمومی

نوبت جبران – مجله زنده خبری

دانشگر بهتر از هر زمان دیگری می فهمد که سرمربی اش با او شوخی نمی کند و اگر تخلف را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا شخص دیگری دریغ نخواهد کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی می نویسد: فر «فرهاد مجیدی تاریخ محمد دانشگر را آنقدر طولانی کرد تا سرانجام او را از موضع قدرت ببخشد. شاید خیلی ها پیش از اعزام استقلال به جده انتظار داشتند که داستان مجازات این بازیکن قبل از بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا پایان بازی باشد و مجیدی با توجه به نیاز تیمش دانشگر را ببخشد ، اما فرهاد ریسک بزرگی کرد و بدون این مدافع میانی راهی عربستان سعودی شد. استقلال با ساختار دفاعی مشکل داشت و همه این را می دانستند. این ضعف در مسابقات گروهی نیز احساس می شد؛ به عنوان مثال الدحیل قطر در دو بازی دو طرفه شش بار دروازه استقلال را باز کرده است. مجیدی اما از خطری که به جان خریده استنباط کرد. زیرا در هر صورت آبی ها به عنوان رهبر به مرحله گروهی صعود کردند. در چنین شرایطی ، بررسی پرونده دانشگر آسانتر خواهد بود. بدین ترتیب جلسه مشترکی بین مربی و بازیکن برگزار شد و سرانجام وی از کادر فنی و سایر اعضای تیم عذرخواهی کرد و اجازه حضور در تمرین را دریافت کرد.

حالا دانشمند بسیار خوب بهتر از هر زمان دیگر متوجه شد که سرمربی اش با او شوخی نمی کند و اگر تخلف را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا شخص دیگری دریغ نمی کند. وقتی مربی در یک تورنمنت مهم آسیایی با لیست ناقص ظاهر می شود ، به این معنی است که او تصمیم قاطع خود را در اولویت قرار دادن نظم تیمی گرفته است. اکنون تلفن در دست همه بازیکنان است. به خصوص خود دانشجو که باید در یک سوم آخر فصل جبران کند و روزهای غیبتش را جبران کند. گفته می شود بدن او خیلی آماده نیست و در حال حاضر مجبور است منحصراً زیر نظر مربی بدن سازی کار کند. با این حال زمان زیادی باقی نمانده است و دانشجو باید زودتر آماده شود. دربی ، مرحله حذفی و هفته های آخر و تعیین کننده لیگ در راه است. »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا