عمومی

نیکوکاران آملی برای آزادی زندانیان ۳۰ میلیارد ریالی کمک کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، با وجود محدودیت های ناشی از ویروس تاج ، گروهی از نیکوکاران و فعالان واحدهای تولیدی آمل در این اقدام خیرخواهانه که به دعوت انجمن کمک به زندانیان از شهرستان و دفتر آمل در روز جمعه اول برگزار شد در زندانیان مصلی ، سی زندانی محکوم مالی نیز در زندان آمل تأمین شدند.

دادستان آمل در مصاحبه با آنلاین گفت: “این مبلغی است که خیریه های آمل در سال پرداخت کرده اند رلریزان سلام گذشته در این شهر بی سابقه است.

مهدی محمدی افزود: با پرداخت این میزان کمک خیرین آمل و حداقل دو برابر کمک های ستادی استان در دایه ، انتظار می رود تعداد زیادی از زندانیان غیرعمد از زندان آمل آزاد شده و به شرایط گرم برگردند. آغوش خانواده و جامعه. “

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پاداش و برکت برای کارهای خیر نیکوکاران ، برای هر مسلمان در هر مقام و هر حرفه ای اجباری است و از این نظر ما از این رو وسیع ما خود سعی می کنیم حداقل با صدور احکام زندان شخصی را که فقط بدهکار است و مجرم نیست مجازات نکنیم.

دادستان آمل گفت: کسانی که با آیات قرآن کریم آشنا هستند قطعاً می دانند که انفاق در زندگی چه نعمت هایی دارد و چه خانواده هایی از حمایت از زندانی بدون کمک انسان خوشحال می شوند ، چیزی که باید به طور کلی بیان شود. “این سلامت اجتماعی را تضمین می کند و جنبه مقدماتی ظهور امت اسلامی است.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان آمل نیز در این مراسم گفت که حدود 190 خانواده از زندانیان غیر ارادی تحت پوشش خدمات پشتیبانی انجمن قرار گرفتند. “امسال با کمک گروهی از نیکوکاران و حمایت این انجمن ، 16 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد آمل آزاد شدند.” و به مرکز خانواده بازگشته است.

رضا شیروانی افزود: انجمن حمایت از زندان آمل برای کاهش مشکلات مالی خانواده زندانیان امسال بسته های زندگی 75000 تنی را برای 75 خانواده زندانی تهیه کرده و برای یکی از مشتریان خود خانه ساخته است.

وی افزود: 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل کمک های دریافتی از موسسات خیریه آملی برای تهیه جهیزیه فرزندان زندانیان محکومین مالی تهیه و تحویل داده شد.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان آمل یادآور شد: این اقدامات در سالهای اخیر برای حفظ بنیان خانواده ناشی از جنایات غیر ارادی از طریق جشن ها انجام و اجرا شده است. رلریزان این امر برای آزادی تعداد زیادی از زندانیان و همچنین جلوگیری از اختلافات خانوادگی و طلاق بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا