وضعیت تامین و توزیع فرآورده‌های مختص بیماران متابولیک و رژیمی

وضعیت تامین و توزیع فرآورده‌های مختص بیماران متابولیک و رژیمی

رئیس گروه رژیم های غذایی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو گفت: تحویل محصولات برای بیماران متابولیکی و رژیم غذایی در خانه که مدتی به تأخیر افتاده است ، در حال حاضر در اسرع وقت انجام می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، بهادر صیدمحمدیان افزود: غذاهای ویژه بیماران مبتلا به متابولیسم توسط چهار تولید کننده مشهور در جهان تهیه می شود و سازمان غذا و دارو با در نظر گرفتن همه سلیقه ها و نظرات گروه های کاری متشکل از اساتید دانشگاه از هر گروه بیماری ، محصولات لازم بنابراین برای هر گروه حداقل سه نوع محصول وجود دارد و در هر صورت بیمار بدون غذا نخواهد ماند.

وی افزود: توزیع پستی محصولات برای بیماران دارای متابولیسم از بهمن ماه سال 1396 از انبار سازمان غذا و دارو و با تلاش همکاران در انبار و پیگیری مکرر از منطقه پستی مربوطه ، ارسال پست موارد به طور منظم و مطابقت با پروتکل های بهداشتی برای مراکز استانها حداکثر 48 ساعت و برای شهرهای کنار خانه مصرف کنندگان حداکثر 72 ساعت انجام می شود. محصولات تحویل خانگی برای بیماران متابولیک و رژیم غذایی که مدتی به تأخیر افتاده است ، اکنون در اسرع وقت انجام می شود.

به گزارش وبدا ، رئیس گروه رژیم های غذایی و غذاهای ویژه در سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه از پودرهای رژیم یارانه ای Neocate ، Elecare و Comidagen نیز در داروخانه هایی که این محصولات را توزیع می کنند استفاده می شود ، گفت: پس از دریافت کد نسخه الکترونیکی از دکتر ، آنها به داروخانه می روند و مقدار تجویز شده توسط دکتر را دریافت می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا