حوادث و رویدادها

چطور می‌توان پلیس شد؟ – مجله زنده خبری

رئیس واحد انتخاب پلیس کلانشهر شرایط استخدام را برای پلیس توضیح داد.

سرهنگ هادی علیپور در مصاحبه با مجله زنده خبری وی درباره اقدامات هسته گزینش پلیس کلانشهر گفت: هرکسی که می خواهد در مجموعه پلیس کلانشهر کار کند باید هسته گزینش را طی کند و در مناطقی مانند پلیس امنیت ، پلیس اطلاعات ، پلیس پیشگیری ، واحد کمک و … استخدام شود . . “

وی با بیان اینکه هر شغل در پلیس ویژگی های خاص خود را دارد افزود: در مورد شرایط استخدام در پلیس: درجه ، وضعیت جسمی و غیره موارد شایع هستند. شرایط انتصاب هر فرد در هر واحد متفاوت است و هسته اصلی انتخاب نیروهای متخصص را با توجه به نیازهای موجود اعلام می کند.

رئیس واحد گزینش پلیس صوفیه در مورد میزان علاقه افراد به استخدام در واحدی که می خواهند گفت: ما علاقه مردم را نیز در نظر می گیریم و سعی می کنیم افراد را در گروه و واحدی که می خواهند مستقر کنیم. بر توانایی ها و علاقه آنها “اما شرایط و نیازهای هر واحد نیز در نظر گرفته می شود.

علیپور در ادامه با بیان اینکه مردم برای جذب در پلیس کلانشهر کجا باید بروند ، ادامه داد: در تهران بزرگ برای استخدام در پلیس ، آنها باید به مرکز انتخاب فاتب در میدان انقلاب ، ابتدای خیابان نظری مراجعه کنند. علاوه بر این ، ما شرایط را در محافل اجتماعی کلانتری ها و ستادهای پلیس برای پیشگیری ، اطلاعات و امنیت فراهم کردیم تا درخواست اولیه را ثبت کنیم. اما ادامه روند در هسته هسته انتخاب صورت می گیرد.

رئیس مرکز گزینش پلیس صوفیه در مورد شرایط استخدام نیز گفت: در حال حاضر وجود مدرک دیپلم ، قد 170 سانتی متر و میانگین نمره 14 یکی از اصلی ترین شرایط است. البته افرادی با معدل بیش از 12 نیز می توانند در تهران بزرگ استخدام شوند ، مشروط بر اینکه از اعضای فعال بسیج باشند یا به عنوان افسر پلیس افتخاری کار کنند یا از نظر جسمی از نظر جسمی خوب باشند و حکم قهرمانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متولدین سال 1375 و بالاتر می توانند جذب شوند ، گفت: امکان فراخوان جذب فارغ التحصیلان در طول سال وجود دارد اما در حال حاضر فقط افراد دارای مدرک تحصیلی می توانند استخدام شوند. “و در حال حاضر سهمیه پذیرش دارندگان مدرک لیسانس و غیره اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سال که آیا متقاضی می تواند محل خدمت خود را در پلیس تعیین کند ، به مجله زنده خبری گفت: “ما تصمیم می گیریم که فرد در کدام واحد منصوب شود.” البته ما از اولویت های خود مردم س askال می کنیم اما نباید آنها را در آنجا بلعید و این کار باید با توجه به نیازها و شرایط فرد انجام شود.

علیپور همچنین در مورد چگونگی بررسی شرایط گفت: داوطلب ابتدا از نظر شرایط جسمی و جسمی پیشرفته خواهد بود و برای آزمایش های قد و وزن و غیره انتخاب می شود. سپس مواردی مانند هوش ، شخصیت و آزمون های مشابه گرفته می شود و فرد از نظر علم و مهارت و غیره در یک مصاحبه حضوری ارزیابی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا