عمومی

بازگشت تیم ملی به مربی ایرانی؟

جمع آوری برخی نکات نشان می دهد در صورت جدایی احتمالی اسکوچیچ ، دیگر خبری از مربی خارجی نیست.

به گزارش مجله زنده خبری ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی می نویسد: “ما دائماً در حال گوش دادن به فدراسیون محترم فوتبال و مدیران دوست آن هستیم تا سرانجام خبرهای خوبی درباره نیمکت تیم ملی به مردم بدهیم و از شر همه خلاص شویم ، اما آنچه انتظار داریم کاربرد چندانی ندارد. فینال مقدماتی جام جهانی از 11 سپتامبر آغاز می شود و تا زمانی که پلک بزنیم ، این وضعیت جدی برای ما است ، اما آقایان تکلیف را روی نیمکت تیم ملی روشن نمی کنند.

دراگان اسکوچیچ ، که در دور قبلی موفق بود ، هنوز در هوا است و رسانه ها دائماً در مورد جانشین احتمالی او حدس می زنند. ما نمی دانیم که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما مطمئن باشید این بزرگترین و مهمترین تصمیمی است که فدراسیون فوتبال باید بگیرد. فردا مطابق تصمیم امروز آقایان قطعاً افکار عمومی مسئولیت خواهند داشت.

مربی خارجی؟ بعید به نظر می رسد

بدبینی فدراسیون در مورد ادامه حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی همزمان با اظهار نظر مهدی طارمی درباره کارلوس کی روش بود. مربی پرتغالی که بعد از اخراج از کلمبیا تیمی نداشت. در نتیجه ، برخی حدس می زنند که فدراسیون به دنبال استخدام مربی است. حتی جزئیاتی از روند مذاکرات وجود داشت ، اما در پایان ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش ، بازگشت کی روش را انکار کرد. ما می دانیم که فدراسیون هرگز نتوانسته است مربیان بزرگ خارجی را بدون بودجه دولتی استخدام کند و به همین دلیل به نظر می رسد ما باید با بازگشت مربی پرتغالی پرونده را خاتمه دهیم. ممکن است فدراسیون منتظر تغییر دولت باشد اما این پروژه تا اواسط ماه اوت ادامه خواهد داشت ، بنابراین منطقی نیست. از طرف دیگر ، برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه دیگری که همیشه منتقد فدراسیون بوده ، اکنون برای تیم ملی عمان کار می کند. تیمی که مانند خود ایران به مرحله نهایی جدول رده بندی جام جهانی راه یافته است. از طرف دیگر ، خطر استفاده از مربی جدید خارجی که با شرایط در این مدت کوتاه آشنایی ندارد بسیار زیاد به نظر می رسد. جمع آوری این امتیازات ممکن است به این معنی باشد که در صورت رفتن اسکوچیچ خبری از مربی خارجی نخواهد بود.

گزینه های ایرانی

در روزهای اخیر نام گزینه های ایران برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ مطرح شده است. امیر گالخنوئی و علی دایی به طور خاص ذکر شده اند. کسانی که قبل از انتخاب مربی کروات خیلی به نیمکت ایران نزدیک بودند اما در نهایت به هر دلیلی (خواه ممنوعیت کار دایی بود یا مخالفت سپاهان با جدایی قلعه نویی) به این سمت نرسیدند. ) با این حال ، اوضاع کاملاً متفاوت شده است. اکنون که اسکوچیچ موفق است ، نمی توان تیم را از آن خود کرد و به مربیانی داد که در همان زمان فرصت هدایت تیم ملی را داشتند. در چنین فضایی گفته شد که از یحیی گل محمدی خواستگاری کنید. مربی پرسپولیس روند موفقیت آمیزی را با این تیم پشت سر می گذارد ، اما ممکن است برای هدایت تیم ملی آماده نباشد. یحیی همیشه در مورد علاقه خود به مربیگری در تیم ملی صحبت کرده است ، اما امروز پرورش این اشتیاق قدیمی گران است. هرکسی که جای دراگان را بگیرد و در مرحله بعدی شکست بخورد ، تحت فشار شدیدی قرار خواهد گرفت. “فراموش نکنیم که از سپتامبر و شروع ماموریت تیم ملی ، پرسپولیس کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا از سر می گیرد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا