فرهنگ و هنر

ساخت مستندی از پرونده بابک خرمدین عملی می شود ؟

خبر تلاش برای ساخت مستندی دیگر در مورد قتل بابک خرمدین در حالی اعلام شد که پیش از این وکیل خانواده خرمدین تأکید کرده بود که برای ساخت فیلم و مستند درباره او باید دستور دادگاه صادر شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری ، جمیل رستمی که هنوز مستندی نساخته است ، درخواست دسترسی به اطلاعات پرونده قتل بابک خرمدین و حضور در دادگاه و جلسات مربوطه را برای تحقیق در مورد این پرونده اعلام کرد. در قالب یک مستند.

در زمانی که جزییات قتل این کارگردان و اعتراف والدینش به قتل در تیتر خبرها بود ، مقالات مختلفی از جمله فیلم حادثه منتشر شد که وکیل خواهر فقید بابک هورامدین به مجله زنده خبری گفت. کسانی که مشکلات مربوط به این پرونده را در فضای مجازی منتشر کرده اند ، دروغ منتشر کرده و ادعاهای کذب کرده اند ، یا فیلم و مستند ساخته اند بدون حکم منشی دادگاه.

در روزهای اخیر که نام بابک خرمدین به دلیل انتشار بیانیه های منتسب به مادرش در اخبار و فضای مجازی بیش از پیش برجسته شده است ، گزارش شده است که قرار است مستند دیگری با نام “پدر در مبارزه” در مورد این حادثه ساخته شود. در این مستند ، داستان وحشتناک قتل کارگردان فیلم بابک خرمدین از منظر جرم شناسی ، جامعه شناسی و روانشناسی از زوایای مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«پدر کشتی» به کارگردانی سیامک میساگی و تهیه کنندگی مشترک سیدامیر سیدزاده و فاطمه پاکالخ نژاد ساخته می شود و طبق گفته سازندگان آن پروانه ساخت صادر شده است. البته دقیقاً گزارش نشده است كه طبق گفته خانواده هورامدین ، ​​این مجوز از طرف قوه قضائیه یا سازمان فیلم صادر شده است ، زیرا گزارش جدید شورای صدور پروانه فیلم هنوز منتشر نشده است.

بابک هورامدین فیلمساز 47 ساله ای بود که خبر کشف جسد مثله شده وی در 17 مه منتشر شد و تحقیقات پلیس گفت پدر و مادر این کارگردان به کشته شدن فرزندشان اعتراف کرده اند. چند روز بعد خبر دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه پدر و مادر بابک چند سال پیش به کشته شدن دختر و داماد خود اعتراف کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا