عمومی

نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با رئیسی دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،
به گزارش روابط عمومی رئیس جمهور تازه انتخاب شده آیت الله رئیسی ، شش نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعتی پیش در دفتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کردند. در این نشست صمیمانه که به دعوت رئیس جمهور منتخب برگزار شد ، نامزدهای ریاست جمهوری در مورد اوضاع کشور و راه های حل مشکلات موجود با رئیس جمهور منتخب تبادل نظر کردند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، محسن مهرعلیزاده ، علیرضا زاکانی ، عبدالناصر همتی ، سعید جلیلی و محسن رضایی نامزدهای انتخابات 13 دوره ریاست جمهوری بودند. دولت بعدی با او ملاقات کرد.

رئیس جمهور منتخب در پایان دیدار دو ساعته خود با نامزدها را جلسه بسیار خوبی توصیف کرد و گفت: “دوستان این جلسه نظرات و نظرات خود را بیان کردند و اولویت هایی را که معتقدند دولت آینده باید در این ماه دنبال کند ، بیان کردند. “

وی افزود: در این جلسه راه حل های مختلفی برای حل مشکلات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برخی از آنها در بحث های انتخاباتی نیز مورد بحث قرار گرفت. البته همه دوستان نگران کشور ، انقلاب ، حل مسئله و گره گشایی از زندگی مردم هستند که بسیار مهم است.

رئیس جمهور منتخب با ابراز امیدواری برای ادامه چنین جلساتی اظهار داشت: مبارزات انتخاباتی به پایان رسیده و اکنون دوره دوستی ، همدلی ، همکاری و همکاری برای حل مشکلات مردم است که مورد توجه عموم است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد ، همدلی و عطوفت به این جلسه محدود نمی شود و این روش ادامه می یابد و مردم باید احساس کنند که همه دیدگاه ها و دیدگاه های سیاسی منجر به حل مشکلات و گره های زندگی آنها می شود.

در پایان این جلسه ، نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رئیس جمهور منتخب عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا