عمومی

انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله زنده خبری ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، نصرتولا لطفی در جلسه ای که به صورت ارتباط تصویری با روسا و روسای دفاتر استانی این سازمان برگزار شد ، درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص ترین نماد است. “مردم سالاری دینی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور ، نشان دادن اراده ملی و مظهر عظمت ، اقتدار و شکوه سیاسی ملت است که به جهانیان نشان داده می شود و تأثیرگذار است و زمینه را برای روابط و معادلات بین المللی. دلیل بر حل مشکلات کنونی جامعه ، شکست توطئه ها و شورش ها ، ناامیدی از مخالفان و سیلی محکم در برابر دشمنان تلقی می شود.

وی افزود: مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ، حقوق فردی همراه با احساس مسئولیت در نقش سیاست های آینده اجتماعی ، تعهد عملی نسبت به اسلام با انجام یک وظیفه مهم شرعی به عنوان یک تعهد عینی و عقلانی برای حفظ اسلام و یکی از مهمترین راه ها برای محافظت از سیستم. “اسلام مقدس این است که انجام این وظیفه برای همه لازم است و یک وظیفه شرعی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: علی رغم نارضایتی گسترده مردم از اوضاع اسف بار اقتصادی و تقاضای حقوق بشر ، بی توجهی به مهمترین انتخابات ریاست جمهوری می تواند خسارات جبران ناپذیری و گناهی نابخشودنی به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اگرچه همه انتخابات در ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هست ، اما انتخابات آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لطفی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری مقدمه ای برای تغییر و گشودن اوضاع در کشور است ، اظهار داشت: بر روی صندوق های رأی گیری باید از همه امکانات و ظرفیت این نهاد و همچنین همه اقداماتی که می توانیم انجام دهیم تا به حداکثر حضور خود برسیم ، هیچ گونه آزار و اذیتی وجود ندارد ، این امر به اندازه وظیفه شرعی ، وظیفه دینی و انقلابی در آن زمان مهم است و نحو باید درست باشد.

وی گفت: بسیاری از مراجع تقلید بزرگ مشارکت در انتخابات را به عنوان یک الزام عینی ذکر می کنند و متدینین ایران اسلامی قطعاً از وظیفه شرعی خود غافل نخواهند شد.

این مقام مسئول افزود: امروز سیستم سلطه به دنبال “نه” در انتخابات است و ما باید این را به “بله” تبدیل کنیم و با حداکثر مشارکت در انتخابات آینده شرکت کنیم.

وی خطاب به همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور یادآور شد: “هر اقدامی که برای شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری انجام داده اید ، پاداش شما در برابر خداوند متعال و هر اقدامی است که در روزهای آینده برای حضور پرشور مردم انتظار می رود.” . “اولویت اول را در دستور کار قرار دهید.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: یکی از اقداماتی که طی چند روز باقیمانده باید تمام استان ها انجام دهند ، استفاده از ظرفیت رسانه های استان است.

وی افزود: رسانه های استانی می توانند اظهارات عالمانه و آموزنده خود را به ائمه جمعه انقلاب منتشر و به وصیت نامه های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی توجه کنند و همچنین از پیام ها ، بیانیه ها و فراخوان های حداکثر مشارکت در انتخابات پیش رو “انتخابات ، مانند گذشته ، نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا